Na 7 weken borstvoeding geven al je menstruatie?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door mamavan5bengels, 5 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Wie had dit ook al vrij snel?

Ik heb vanmorgen mijn menstruatie voor het eerst weer gekregen. Vind dit echt heel erg snel, geef nog maar 7 weken borstvoeding.

Dit verklaart nu waarschijnlijk wel het clustergedrag van mijn dochtertje?

Maar ben dit niet gewend, bij mijn andere kids die ik borstvoeding gaf, kwam mijn menstruatie pas op gang toen ik was gestopt met de borstvoeding. En dat was zo rond 8 maanden.

Zegt dit dan ook wat over de productie, dat ik nu zo snel mijn menstruatie heb gekregen?

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.480
    113
    Het kan zeker. Bij mijn dochtertje kwam het pas echt op gang met 14 maanden en nu bij mijn zoontje ook bij 7 weken alweer. Er zit wel regelmaat in, maar er zit wel langer tussen dan voorheen.

Mijn productie is tijdens die dagen idd minder, maar dat krikt hij wel zelf weer op.

3. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hier was het ook het geval!
    Ik heb met die eerste menstruatie ook een productiedipje gehad! Maar intussen geef ik al meer dan 8 maanden borstvoeding en het gaat nog steeds heel goed!!

4. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Hier met 5 weken alweer mijn eerste menstruatie (en ook gelijk weer regelmatig)
    Heb ook zo af en toe een dip tijdens de menstruatie, maar niet elke keer (of niet elke keer even erg, kan ook nog)

5. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had mij eerste menstruatie na 8 weken. Maar het is tot nu toe bij die ene menstruatie gebleven. Tijdens mijn menstruatiehad ik wel een productiedip, en mijn tepels waren mega gevoelig.

6. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.303
    11.079
    113
    Hier ook na een week of 7 wat bloedverlies, een paar keer achter elkaar een paar dagen maar het zette maar niet door, dochter is ondertussen 8 maanden en ik wacht nog steeds op de eerste echte menstruatie.

7. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Bij mij is het echt een flinke menstruatie pfff, verloor vanmorgen gewoon stolseltjes, is dat normaal?

Deel Deze Pagina