TE veel vrije tijd??

Discussie in 'De lounge' gestart door ilseroc, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Hebben jullie hier ook last van?
    Ik ben nu 5,5 maand thuis en het enige wat ik hoef te doen is het voor Sem zorgen en zorgen dat het huis netjes is...
    Dat eerste gaat me goed af :D Maar dat tweede punt... :);)

Toen ik nog werkte zag mijn huis er netter uit dan nu 8)
    Ik merk dat nu ik veel tijd heb ik het vaak op zijn beloop laat "Dat doe ik morgen wel"
    Maar als het morgen is dan denk ik weer "Dat doe ik morgen wel"
    Met als gevolg dat het werk zich opstapeld en ik er dan he-le-maal geen meer in heb :$

Tis maar goed dat ik volgende week weer moet werken :D

2. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    hahaah dat heb ik ook! ben nu een hele tijd thuis en denk ook mooi dan kan ik vanallerlei klusjes doen en alles netjes bijhouden maar dat komt er maar niet van! Volgende week moet ik weer werken na een heeeeeleee tijd en heb vandaag maar eens de extra kamer opgeruimd die ik al weken wilde doen. En ga dit weekend de deuren schuren en verven haha.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Je mag wel een beetje vrije tijd aan mij geven, zodat je weer kan haasten om alles op een dag af te krijgen ;)

4. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Ik had allemaal ideeen die ik wilde gaan doen in mijn verlof, nou mijn verlof zit er bijna op en nog heb ik niks gedaan :D

"Gaat zichzelf een schop onder de kont geven om de was op te hangen"

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Haha, nou ja beter dan dat je nu al zou lopen stressen, niet waar? Ik heb t de dagen dat ik thuis ben (2) dan merk ik doordat zij het ritme bepaalt dat ik dan veel dingen ook maar half doe, en dan is t bijvoorbeeld tijd voor de fles, en dan doe ik weer wat anders en maak niks af!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik ben ook veel productiever als ik werk....
    Vakanties en nu, verlof...doen mijn huisje ook geen goed.
    Het is dat je nu alles netjes wilt hebben voor het geval dat maar anders.
    Nee, laat mij maar gewoon alles tegelijk moeten doen, werkt veel beter!
    Elmo

7. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Zo, de was hangt en ik heb met mezelf afgesproken dat ik morgen alle strijk wegwerk :D
    (als ik het hier zo neerschrijf moet ik me er wel aan houden gna gna ;))

Elmo, ik heb het ook echt dat ik productiever ben als ik het druk heb, want dan is er geen tijd voor om het morgen te doen ;)
    Voordeel is wel dat er dan nooit een grote berg strijk ligt omdat ik het dan in kleine beetjes doe ;)

8. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    IK WIL WERKENNNN!

Ik voel me zóóó nutteloos thuis!

Ondanks een baby en het huishouden heb ik echt teveel vrije tijd! De nuren komen op me af en voel me niet productief..

Ik hoop dat ik snel ergens word aangenomen, zeg. Dan krijg ik weer wat energie en een doel!!

9. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Als je de Pabo hebt gedaan en in Noord Holland woont heb ik nog wel een tip voor je ;)

10. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik doe ook niets anders dan met de kleine bezig zijn en het huishouden en koken.Ken de programma's op tv uit mijn hoofd wanneer wat begint, kijk veel tv en internet.

Verveel me wel, maar zit liever met me kleine thuis dan werken, geef me kleine nie graag uit handen nog hihi :p

11. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik woon inderdaad in N-H.

Ik heb in het hoger onderwijs gewerkt, maar ben eigenlijk jeugd en jongerenwerker / opbouwwerker :)
    Dus geen Pabo ;)

12. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Jaa, ik ken dus ook alle programma's uit mijn hoofd..

In de ochtend begint het met As the World Turns, Goede tijden Slechte tijden, Eigen Huis en Tuin, Knight Rider...
    Dan kijk ik even niks meer omdat er dan niks is.

De Grote Verhuizing kijk ik later in de middag, Dr. Phil, Oprah..

WHAAAA!
    Gekkenhuis joh :$

13. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Ik zit sinds medio aug thuis en ga 1 april weer aan de slag. Gelukkig heb ik 2 kinderen rondlopen die het eea nodig hebben en het huishouden. Als zij naar school gaan, kan ik 1 van de vele honderden zenders kijken waaronder misdaadnet. Of ik ga lezen. Mmmm, ik klaag nog niet hoor vanwege teveel vrije tijd. Ik ga het wel missen want ik moet over anderhalve week al een ks ondergaan.

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Heel herkenbaar, ik stompte helemaal af van het thuis zitten. Had geen idee meer wat ik moest doen. Makkelijke baby, huis glom en blinkte, werd gek. Was zoooooooo blij dat ik weer mocht werken!

15. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    whahaha, gewoon zelfde volgorde als mij hahaha :):D

Ik sta dus ook op met as the world turns..is dan 2de x dat ik kijk, want kijk t in de avond ook nog eens :p
    Goede tijden slechte tijden, soms komen de pfaffs en soms eigen huis en tuin (verschilt per dag geloof ik) dan knight rider. Dan word t idd even saai..Dan begint t weer met oprah, kookprogramma's van tegenwoordig en lang leve alle digitale zinders van Ziggo waar je oneindig kan zappen en altijd wel iets tegenkomt :)

Wanneer ga je weer aan t werk dan Assi en hoe zit t met nieuwe huisje?? ben jaloers op je hoor :), ik wil ook verhuizennnnnn..Word een goed begin van t jaar voor je gezinnetje, tis jullie gegund meid!

Oeps, dit was ff offtopic;)

Deel Deze Pagina