draaierig gevoel en zweetaanvallen aldoor

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door dawosuto, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dawosuto

dawosuto Lid

19 nov 2010
    39
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vraagje, ons zoontje is nu bijna 8 maanden. Ik geef nog altijd BV, maar tjee wat voel me beroerd. En is het nou stress (ben overspannen door van alles wat hier gespeeld heeft en speelt, veel nare dingen helaas) of is het nou een lichamelijk, wellicht herkenbaar iets? Denk plaats het hier toch maar eens, want heb soms ook we lhet gevoel dat het met mijn BV te maken heeft, want zoals vanavond leg ik hem aan, en dan overvalt het me weer, zooo duizelig in één keer! Maar goed, eerlijk is eerlijk, het overvalt me soms ook zomaar, en eigenlijk voel ik me de hele dag door niet honderd punten. Ik blijf draaierig, heb enorm last van zweetaanvallen, en voel me gewoon bllrgg, anders kan ik het niet omschrijven!

Herkent iemand hier dit nou, of moet ik me zorgen maken en zou er toch wat anders spelen?? Hoop dat ik snel antwoord krijg, en heel eerlijk gezegd dat jullie het herkennen, ;) scheelt weer piekeren....;)

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik geef nu 4 maanden BV maar herken het niet, heb het ook niet eerder gehoord in combi met BV.

Zou voor de zekerheid gewoon ff lang de HA gaan, dan weet je hoe of wat...

3. dawosuto

dawosuto Lid

19 nov 2010
    39
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja maar die gooit het op de overspannenheid, dus had gehoopt dat het van de BV zou komen, (wat nog altijd kan natuurlijk) zodat ik me daar minder zorgen om zou maken. Snap je? Misschien herkent iemand anders het...

4. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Soort hyperventilatie, ik ben er mee bekend en als het maar wat drukker/moeilijker gaat is dat het eerste wat gegarandeerd opspeelt, ook al gebruik ik er medicijnen voor. Wel als er iets is wordt er bij een arts direct hierop gewezen terwijl het best wat anders kan zijn.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Heb je geen te lage bloeddruk?

6. bumpie

bumpie Niet meer actief

Ik heb dat ook geregeld. Maar geef flesvoeding. Heb mijn bloed al laten controleren maar alles is goed ook hb enzo. Vanmorgen was er eerst niets aan de hand en zo ineens werd ik net weer draaierig en dan ga ik ook zweten enzo.

Ik ben bekend met hyperventilatie maar dit is anders.:(

7. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    ik denk dat het niets met bv te maken heeft, maar dat het paniekaanvallen zijn wat een lichamelijke uiting is van stress..

lees er maar eens wat over, ik denk dat je je in veel zal herkennen!

een troost: dat is te verhelpen!

Hoop sowieso dat je je gauw beter voelt!

8. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

herkenbaar!!! HEEEEL HERKENBAAR!
    ga jij je eens laten testen op Pnd?
    Dan zal je misschien niet de erge hebben dat je je kind wat aandoet maar hormoniale pnd. (had ik ook)
    Bij mij ging het langzaam over na de borstvoeding.
    + 9 mnd ontzwangeren.

Ik heb mij serieus laten testen op mijn ogen, dacht dat ik blind werd en slecht ziend. Ik zweette me een otter. En ja had ook voor en na de geboorte stress van vanalles.

Ik voelde me niet mezelf en dacht echt dat ik gek werd.
    sterkte :(

9. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ga eens langs de huisarts en vraag naar een onderzoek om het lichamelijke aspect uit te sluietn want je weet nooit maar ik denk ook dat het met stress te maken heeft. kan idd dat je angst/paniekaanvallen hebt waar je niet perse van in paniek hoeft te zijn. kan ook sluimerend aanwezig zijn. als je bv druk op je borst voelt en het gevoel hebt geen adem te hebben dan is het 9 van de 10 keer een paniekaanval die ook erger kan worden. je wordt meestal duizelig daarna klam zweet en heel moe met erge hoofdpijn...zoek psychische hulp dat kan je erg veel rust geven en praat over je angsten/problemen/de verandering met een kindje en wat je allemaal hebt meegemaakt nu...na een bevalling kan je je ook totaal anders voelen door hormonen dat komt er nog eens ff bij! meid je bent niet alleen!maar zorg dat je er nu wat aan doet...dan kan je snel weer genieten van je kindje ook!

Deel Deze Pagina