2 maanden terug een vulling laten zetten, deze bleef pijn doen dus weer naar de tandart die heeft er wat gel opgedaan en verder deed die t af als krimppijn van de vulling. Als ik pijn bleef houden moet er een nieuwe vulling in. Maar het was enkel pijnlijk met hard eten en koud/warm. Nu heb ik sinds 10 minuten ineens verschrikkelijke pijn wat doorstraalt in mn hele kaak. Heb al een ibuprofen genomen. Iemand ervaring met acute kiespijn? Misschien trekt het nog weg??
Wat helpt tegen kiespijn is spoelen met vloeibare kokosolie (zoals je ook doet met listerine) en dat voor het liefst 5 minuten. Zorgt dat de pijn langzaam aan minder word en helpt ook tegen eventuele infecties Heeft bij mij in ieder geval geholpen met mijn doorkomende verstandskies (half onder het tandvlees)
Ibu innemen en 20 minuten later 2 paracetamols, dat is even een goed pijnstillingsbommetje en helpt je de nacht wel door. Morgenochtend om 08.00 uur gelijk de tandarts bellen en eisen dat je dezelfde dag nog langs mag komen. Waarschijnlijk zit er een ontsteking en krijg je een wortelkanaalbehandeling. Veel sterkte.
Het kwam hier bij mij ook in aanvallen, steken die kwamen en gingen. Bleek een loeier van een ontsteking te zitten.