Welke kleur voetenzak bugaboo bee.

Discussion in 'De babyuitzet' started by Rian, Sep 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Welke kleur voetenzak bugaboo bee met roze kap.

1. roze

2. zwart

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Rian

Rian Actief lid

Nov 7, 2007
    443
    0
    0
    Ik wil graag jullie mening. Het gaat (vind ikzelf) om iets heel onbenulligs, maar weet het echt niet. :(
    Ik heb de bugaboo bee. Superwagen:), maar wil nu een voetenzak hiervoor aanschaffen. Ik heb de bee met roze kap en zit nu te twijfelen tussen de roze of de zwarte voetenzak.
    Ik denk dat het roze zo schreeuwerig wordt, maar ja waarom niet....
    De zwarte lijkt me wat bescheidener.

Grrrrrr, ik weet het niet.:$

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik zou voor zwart gaan vind ik mooier omdat het anders wel heeel erg roze is.
    Maar ga op je eigen gevoel af en niet op iemands anders keuze!

3. Rian

Rian Actief lid

Nov 7, 2007
    443
    0
    0
    Ja dat weet ik, maar ik twijfel nu al 2 weken. Ben gewoon benieuwd wat iemand anders ervan vind.

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik zou uit praktische overweging voor zwart gaan,toch wat neutraler bij een volgend kindje bv. Mocht dat allemaal niet aan de orde zijn vind ik rose wel wat blitser!

5. Rian

Rian Actief lid

Nov 7, 2007
    443
    0
    0
    Ja en die overweging heb ik nu ook! Dat is de reden dat ik meningen wil........:)

6. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Als je de kinderwagen ook voor een volgend kindje wil gebruiken en dan niet nog eens 100 e uit wil geven als het een jochie is dus voor zwart gaan ;)

7. Mimi85

Mimi85 Actief lid

Jul 13, 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf ook een Bee besteld...zwart met een zandkleur kap en daarbij een zwarte zak besteld. Puur om het een beetje rustig en neutraal te houden. maar ik moet eerlijk zeggen.....een roze kap met roze zak is wel SUPER hip !!!! Het is denk ik ook een beetje hoe je zelf bent. Ik hou van rustig en ingetogen ook qua mijn eigen kleding....jeans, zwart etc. Dus ik koos automatisch voor een rustige kinderwagen.

Misschien stomme uitleg....maar zo denk ik...

8. Kussentje

Kussentje Actief lid

Jul 4, 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roze! Als het geen probleem is qua geld bijvoorbeeld voor een eventuele volgende zou ik voor Roze gaan, lekker knallerig!

9. Kussentje

Kussentje Actief lid

Jul 4, 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    En als het nou fifty-fifty wordt? :D
    Wat vindt je man/ vriend?

10. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Ik zou voor een zwarte gaan. Ik heb een cameleon met de roze aanvullende bekleding. Toen zat ik ook erg te twijfelen tussen de roze en zwarte voetenzak. En nu we onze 2e verwachten en dit een jongen blijkt te zijn ben ik blij dat ik alleen een nieuwe kap hoef te kopen en niet ook nog eens een voetenzak.

11. Rian

Rian Actief lid

Nov 7, 2007
    443
    0
    0
    Nou die maakt het nou echt geen bal uit! (om het makkelijk te maken)

Ik ben inderdaad bang dat dat roze iets te opvallend wordt, maar ja, waarom niet denk ik dan ook weer. Ik heb er nu een paarse lodger bunker in, maar dat is niets voor mij hoor. Het lijkt ideaal en hoor overal positieve verhalen, maar laat mij haar maar gewoon een jasje aandoen, ze probeert die bunker alleen maar open te maken. En het lukt nog ook! En dat met 5 maanden! Vandaar dat ik nu toch een voetenzak wil.

Ik denk bijna dat ik toch voor de zwarte ga. Met haar kleertjes ben ik ook wel neutraal enzo. Veel lichtroze, donkerblauw en wit en toch meer lieve babydingetjes dan dat ik had verwacht. De kleertjes die ik tijdens mijn zwangerschap had gekocht, heeft ze nooit aan. Zulke harde kleuren. Toch niet mijn ding. Volgens mij geef ik nu zelf het antwoord al! :D Die roze kap vind ik geweldig op mijn bee, maar nee, denk dat een roze voetenzak iets teveel van het goede is.

Kan trouwens ook nergens foto`s vinden van de bee met voetenzak.

Ik ben nog wel benieuwd naar jullie meningen hoor!

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,192
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Ik zou voor de roze gaan. Leuk juist dat die kleur van de voetenzak weer terugkomt in de kap. Wij hebben zandkleur met antracietgrijs en ook een zandkleurige voetenzak. Juist die combi is mooi vind ik:). En mocht je straks een jongetje krijgen dan zie je het dan wel weer toch. Over die 100 euro kom je ook wel weer heen. Zwart vind ik erg saai en zonde eigenlijk want wordt dan hele andere wagen

Share This Page