Haii nou ik heb vanochtend getest, was niet met ochtend urine want ik moest 's nachts om 3 uur al en sliep nog half dus had er niet aan gedacht. maar goed ik heb vanochtend voor het testen 1 glas karnemelk gedronken en toen moest ik bijna al gelijk na de wc, test gedaan. negatief. ook niets verder aan te zien gewoon wit na mijn mening. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld ondertussen. Had het al wel moeten zijn dus snap er niets meer van. Heb 15 augustus een afspraak bij de gynaecoloog, dan word er een echo gemaakt van mijn baarmoeder, omdat ik voorheen altijd om de 2 weken veel/aardig wat bloed verloor. Ondanks de pil. deze heb ik nu al een tijdje niet meer gehad. Ze willen ook de echo maken omdat ik vorig jaar een miskraam heb gehad en sindsdien mijn menstruatie niet helemaal goed is gegaan sinds die tijd. Het speelt nu dus al een jaar af en aan. Nu is het zo dat ik vorige maand de 5e een menstruatie had en de 20ste 1á 3 druppels rood verlies en bruin verlies en de 21ste alleen beetje bruinverlies heb gehad. minder dan een maandverbandje en ging maar om een paar druppels was ook zo klaar. Nu weet ik dus niet zo goed wat ik moet doen/denken etc. heeft iemand advies voor me? Liefs Mariska
nou als je de 15de een echo hebt zou ik nu lekker rustig aan doen en wachten op de echo. Blijven testen en jezelf gek maken helpt niet en met een echo heb je meteen duidelijkheid, lijkt me ideaal. Als ik naar mezelf kijk, mn laatste cyclus was bijna 60dagen. Heb vanalles gehad, bruin, rood, pijntjes vanalles behalve een posi test. Ik zou dus nog even afwachten.
anderhalve maand of iets langer. Maar had door die pil heen om de 2 weken een bloeding. nu nog steeds geen menstruatie. Ik ben al is eerder gestopt, door medische redenen en dan was ik ook niet zo laat als nu. dus ik snap het echt niet meer. heb in elk geval nog steeds erge buikpijn, bij me baarmoeder in de buurt.