Het duurt nog een paar weekjes, maar ik ben aan het nadenken wat ik voor kleinigheidje voor vriendlief kan kopen. Hij is niet zo van de 'commerciële' dagen, dus waarschijnlijk heeft hij niets voor mij... Maar ik vind het wel leuk om hem een kleinigheidje te geven. Iemand een leuk idee? Dank jullie wel!
Een beker met chocolaatjes er in of gewoon een lief kaartje en wat chocolaatjes erbij werkt goed bij mij vriend in ieder geval succes
Een kaartje doe ik sowieso, maar ik wil er nog iets bij. Chocolaatjes vindt hij normaal gesproken erg lekker maar hij (wij) is nu op dieet
Een foto van jullie 3en in een mooi lijstje. Of van jou en pluk waar pluk een spandoek op vast houdt metapa is mijn valentijn.
Lekker koken (passend bij je dieet) Of juist eten wat een speciale betekenis voor jullie heeft, wat je bijvoorbeeld at de dag van jullie aanzoek. Of bij jullie eerste date.. Of op jullie trouwdag. Dat is hier een succes
Bonnenboekje met tegoedbonnen voor dingen die hij heel leuk vindt maar jij normaal minder zin in hebt ( massage geven, voetbal kijken, favoriete eten koken, erotische wensen etc) Zet er wel een houdbaarheidsdatum op anders krijg je vijf jaar later nog bonnetjes die je moet inwisselen haha
Mijn vriend had vorig jaar door het hele huis post-its geplakt met lieve dingen. Zoals: op de boekenkast: ik hou van jou, op de dressoir: loop nu naar de keuken naar de koelkast,in de koelkast: ik vind jou lief kijk in de besteklade, in de besteklade: lag een post it loop naar boven naar bed. Op mijn hoofdpkussen lag een doosje milka chocolade met nog een post it.
Ik wil in de week van valentijn vriendlief verrassen met 2 uurtjes skieën/snowboarden in de sneeuwhal.. is een leuke aanbieding nu en we zijn rond die tijd 3,5 jaar samen. Plus dat ik het wel leuk vind om weer eens wat met elkaar te doen zonder dochtertje erbij