Ik ben nu 14 +2 weken zwanger je zou denken dat je als zwangere dan na de 12e week je beter gaat voelen maar sinds gister avond.. overgeven duizelig hoofdpijn en extreem moe k voel me met de uur slechter worden wat kan ik doen? verloskundige bellen? pff ik weet me geen raad bah
Jeetje wat naar voor je! Het kan met je zwangerschap te maken hebben..maar kan het ook griep oid zijn? Ik zou miss eerder een huisarts bellen aangezien je klachten niet echt per direct met je zwangerschap te maken hoeven hebben maar 'gewoon' ziek zijn? Als je je zorgen maakt gewoon vk bellen..die kan het vast beter inschatten dan wij op het forum. Sterkte en beterschap!
Kan griep zijn maar kan ook door de zwangerschap zijn . Ik ben nu 17 weken en spuug nog steeds dagelijks, enorm moe etc. Misschien voor de zekerheid de vk bellen maar die zal er niet echt veel aan doen denk ik. zorg dat je ondanks het spugen toch vocht binnen houd en misschien een keertje optijd naar bed, op de bank gaan liggen en een rustige dag houden. Succes!
Is het nu ineens gekomen of had je er tot nu toe ook al steeds last van? Ik was zelf tot week 15 elke dag misselijk / overgeven / duizelig. Dacht dat het niet over zou gaan bij mij, maar vanaf week 15 is het echt stukken minder geworden.. Dat zou bij jou natuurlijk ook zomaar kunnen.. Dat het vanaf 12 weken beter gaat, gaat helaas vaak niet op Je kunt natuurlijk altijd de verloskundige bellen voor advies of evt. medicatie tegen de misselijkheid/overgeven. Beterschap!
Bij mij is het ook pas na 14/15 weken opgehouden, ik dacht steeds dat het beter zou worden na 12 weken maar toen ging ik juist meer overgeven. In de gaten houden zou ik natuurlijk wel doen, en als jij gerustgesteld wil worden kun je altijd bellen neem ik aan.