Mijn dochtertje is 6 maanden en loopt uiteraard nog niet. Toch heb ik nu langzamerhand wel het "idee" dat ze iets van schoentjes aan moet als we naar buiten gaan of met de auto. Meestal doe ik haar nu slofjes aan, maar die gaan heel snel uit. Ik heb al eens gezocht om van die leren slofjes, maar ik kan ze eigenlijk nergens vinden of ze zijn heel tuttig of ouds. En anders kom je al echt in de schoentjes, maar ik vraag me dan af of het eigenlijk wel goed is om ze nu al schoentjes aan te trekken, ook al is het alleen maar voor buiten. Wat doen jullie je kindjes aan de voetjes als ze naar buiten gaan? En vanaf wanneer deden jullie ze echt schoentjes aan?
Schoentjes zou ik nu zeker nog niet aandoen, maar lekkere slofjes zoeken. Ik haalde ze voor mijn zoon altijd bij kruidvat, maar je hebt ook leuke bij de betere schoenenzaken en online is ook genoeg te vinden. Hier nooit last gehad van dat ze uit gingen ofzo..
ik had van die leren slofjes van aapies, je hebt er heel veel verschillende en vallen niet steeds uit oxxy heeft ook leuke.. echte schoenen heeft ze pas sinds 2 maanden(late loper door spreidmiddelen), vanaf dat ze 4-6 weken echt lopen kun je schoenen aandoen.
Kleine van ons heeft nu soms al schoentjes aan. Blijven de sokken goed zitten en het past zo leuk bij de rest van zn kleding af en toe
Ik had slofjes van Superslofjes.nl | De leukste leren babyslofjes de leren slofjes met bont erin. Die zaten heel goed. Gingen weinig uit. Ook met teigeren/kruipen niet. Voor 15 euro warme slofjes waar hij wel bijna 3 maanden mee heeft gedaan. Sinds dat hij staat heb ik iets stevigere schoentjes gekocht.
Ik vind de slofjes van het merk Baby Dutch erg leuk! Blijven ook goed zitten. Schoentjes kreeg mijn zoontje pas toen hij een maand goed kon lopen, toen heb ik Shoesme schoentjes met flexzool gekocht.
Wij hadden van die met bont gevoerde suède-achtige slofjes van de Hema. Die kon je vaststrikken en daardoor bleven ze prima zitten. Ook had Steven vn die 'soksloffen' met een leren zooltje. Vanaf dat hij langs dingen ging lopen en het lekker weer werd, zodat we dat buiten ook deden (11 à 12 mnd, toen werd het pas lekker weer, haha) hebben we Leren lopen-schoentjes van Oxxy gekocht (we hebben ons laten adviseren bij een kinderschoenenwinkel) Die waren van heel soepel leer, maar dan met een dun rubberen zooltje eronder. Toen hij daar een maand of 4 later uitgegroeid was en inmiddels ook al heel goed liep, zijn we over gegaan op 'stevige stappers' Ook van de kinderschoenenwinkel.
Of lekker warme sloffen zoeken die goed vast te maken zijn. ( ik ken het probleem van uittrekken, alles ging hier uit) Of anders hele soepele schoentjes kopen.
Ons zoontje draagt ook al schoentjes. Ik heb ze gekocht bij c&a en jola. Staan echt superstoer. Ik heb ook leren slofjes van Aapie, maar deze zijn hem nog te groot. Hij heeft ze alleen aan als we naar buiten gaan. Binnen draagt hij alleen sokken.
Ik haalde sokslofjes bij de prenatal: die gingen niet snel uit, hadden vrolijke kleurtjes en waren lekker warm Schoentjes is echt zonde van het geld nu, en zowel onnodig als niet heel fijn voor de voetjes. Pas als ze een aantal weken goed lopen, hoef je schoenen te gaan kopen, en dan ook enkel nog voor buiten. Op de blote voet, (of met sokjes aan) lopen is namelijk het allerbeste voor de ontwikkeling van het lopen en van het voetje zelf.
Ik heb hem ook al weken schoentjes aan als we naar buiten gaan. Heb van die zachte leren laarsjes met een bonte voering en wat stuggere leren schoentjes. Eigenlijk is het nog meer voor de show, want hij ligt toch vaak in de voetenzak, maar het ziet er zo schattig uit!
Mijn dochter heeft al een hele collectie . Baby uggs, lekker warm als we buiten zijn. Een paar geox gympjes, blijven heel goed aan zitten. Noorse gevoerde laarsjes met vetertjes, slofjes met een leren zooltje en uhm... O ja, roze klompjes, haha. Baby crocs (gekregen om mij te pesten ) en nog een paar laarsjes van de Big Bazar, maar die vallen elke keer uit. Zo moeder, zo dochter?
Schoenen met een flexibele zool zijn echt pas voor als ze zelf loslopen. En het liefst al een paar weken voordat je schoenen gaat kopen. Daarvoor hebben wij leren babyslofjes van aapies babyslofjes. Google maar eens. Erg fijn! Bij twijfel, niet te klein kopen. Ik vind ze niet altijd even goed kloppen met wat op de website staat.
Wij hebben van die dikke antislip sokken met nopjes onder de voeten. Maar nu is ons zoontje al stapjes langs de bank/tafel aan het zetten. Die sokken heeft hij goede grip mee en ze zijn ook lekker warm (voor hem iig warm genoeg want hij heeft het al erg snel warm en vooral met schoenen aan). Heb nu de eerste schoenen gekocht maar ze zijn nog net iets te ruim dus over een week 4 of zo zullen ze beter zitten en zal hij ook meer stapjes zetten. Ze zijn met kruipen en gaan zitten erg onhandig en door de rubberen zooltjes lukt dat minder goed/lekker. Met 6 maanden zou ik nog niet echt voor schoenen gaan omdat je baby toch nog niet op zijn voetjes staat.
Ik heb van die soort soksloffen voor onze kleine meid. Dat is gewoon een lange sok maar dan met een "zooltje". Ik trek haar die gewoon over over haar sokken aan als we naar buiten gaan. En straks als ze verder gaat met kruipen (ze doet nu pogingen) trek ik haar die soksloffen aan voor grip op onze gladde plavuizen vloer. Voor mn zoon had ik op een gegeven moment boumy slofjes. Hij trok alles uit hoe erg het ook vastzat maar die boumys kreeg hij niet uit! Voor hem heb ik pas echte schoentjes gekocht toen hij mee naar buiten ging (wandelend achter zn blokkenkar voor de steun). Dit was toen hij vier maanden "liep". X
Aapies, die hoge met warme voering erin. Echt ideaal!!! Als ze te klein zijn, zet ze op mrplz want slijten amper.. Of daar kopen?!