Pff ik vanmorgen naar de wc, heb ik bloed bij het afvegen... Ook heb ik al een week buikkrampen.... Hoop dat het niet doorzet en dat het zomaar bloedverlies is, want kan het niet echt gebruiken nu ik in een gipscorset zit.... Mijn menstruatie ging zo lekker regelmatig de laatste 4 maanden en dan zou het nu een week te vroeg zijn... bah..
wie weet een innesteling ? zou zomaar kunnen hoor.. is meestal 5-7 dagen na je ei en je kan er wat bloed bij verliezen.. liefs daantje
Ik had dat vanmorgen ook, toen ik naar toilet ging veegde ik ook bloed. En ik denk wel dat ik gewoon ong ben geworden. Dus ik denk niet dat testen nog zin heeft of wel? Ik zou eigenlijk de 15de ong moeten worden, maar goed dit is de eerste keer normaal ong, ben n.l vorige maand gestopt met de pil, dus dan is dit netjes.
Gaat dus lekker hier. Wel de hele tijd krampen, maar bloedverlies is gestopt na die ene veeg.... we wachten maar af.
Hallo Ik heb ongeveer 5,5 wk terug ook licht rose bloed met slijm gehad had afgelopen zondag voor de 2e keer ongi moeten worden maar ben het nog steeds niet! heb ondertussen 2 testen gedaan van cb daarbij kwam een vaag lichte 2e dikke streep. Van kruidvat ook test gedaan maar daar kwam niks op. Ik ga vrijdag nog 1x testen als daar niks uit komt ga ik maar ff de verloskundige bellen hopelijk krijg ik dan wat opheldering. suc6 voor diegenen die ook zwanger willen worden
jeetje emmie.. nog steeds geen duidelijkheid? zou idd gewoon vk bellen. .waarschijnlijk kun je dan gelijk een echo krijgen omdat je nu al tegen de 8 wk zou moeten zijn... ik zou bellen idd..
ja precies zo vreemd toch! Daarom ga vrijdag nog 1tje testen! en anders ga ik dan bellen of zal ik vandaag bellen?
Ik heb net geprobeerd te bellen maar hun telefonisch spreek uur is voor bij kan morgen pas weer tussen 12 en 1! moet ik weer wachten! bah
Mag vandaag testen,maarja heeft denk ik geen zin, want ik was 10 feb ongesteld geworden, dus wij gaan gewoon voor de volgende ronde, en het zal vanzelf wel goedkomen. Mijn cyclus gaat in iedergeval wel weer beginnen nu ik ong ben. Liefs Sun,
Ik ben toch niet ongesteld geworden (alleen klein beetje donker bruine afscheiding 's morgens).... ik wacht het nog een weekje af en dan ga ik maar testen.
Oke nou spannend zeg! Ben benieuwd wat het voor jou mag zijn Mijn test was gister ochtend negatief! tja en ben nog steeds niet ongesteld maar ja tis niet anders.. moet dan maar afwachten weet het anders ook niet.... Suc6 he!
pff eindelijk na een week gezeur en onzekerheid ben zijn vandaag de dijken doorgebroken.. zo ongesteld als het maar zijn kan, met buikkrampen en kromliggen van de pijn erbij... Dus maar een nieuwe banner gemaakt...