Hallo, Ik heb even een vraagje. Onze zoon is morgen 4 weken oud en hij krijgt 120 water + 4 schepjes nutrilon over de hele dag de ene keer laat hij iets staan (20 tot 40 cc) de andere keer drinkt hij alles op. Nu wilde we gaan proberen om de nachtfles er af te gaan halen want hij wordt s nachts huilend wakker maar als we hem de fles geven valt hij vaak na 60 cc in slaap en krijg ik hem niet meer wakker. Dit geprobeerd en hij sliep door (we moesten er soms even uit voor de speen want die wil hij s nachts wel (overdag slaapt hij zonder speen). S nachts heeft hij dus wel zuigbehoefte maar heeft genoeg aan de speen maar die mag er dan niet uitvallen... We zijn nu 2 dagen verder en hij komt voor de laatste fles een uur eerder en dit kunnen we vaak niet rekken hij huilt dan erg hard en zuigt op alles wat er voorbij komt hihi. Is het verstandig om hem s avonds iets meer te gaan geven voor de nacht of is dit nog te vroeg hij is van 22 juli 2010. Of moeten we gewoon even doorzetten. Graag hoor ik jullie ervaringen Groetjes Klungel
wat lekker dat het doorslapen goed gaat (op het heen en weer lopen voor de speen na). als hij echt honger heeft zou ik hem die fles geven en kijken wat hij die nacht doet. je hebt een grote kans dat hij ook een uur eerder voor zn eerste fles komt. als dat gebeurt kan je proberen of hij meer wil met zn laatste fles en dan afwachten wat hij doet. ik zou zeker geen uur gaan rekken terwijl hij ontroostbaar is. hier hebben we een meneertje dat nu erg aan het rommelen is met zn flessen en hij gaat volgens mij eerdaags zn hele schema omgooien en dat merken we nu snachts al. hij wordt hier dus snachts een uur eerder wakker (terwijl ik wil dat hij juist langer slaapt) en als hij echt honger heeft dan red ik het ook echt geen uur met de speen. heel veel succes ermee en geniet van je nachtrust. liefs doris