Ik ben net naar de tandarts geweest en heb verdoving gehad. Ik heb hem gevraagd hoe het zat met bv en hij zei dat ik beter een voeding kon overslaan. Gelukkig ben ik al begonnen met kolven en heb 1 voeding in de koelkast staan! Maar ik vraag me af hoe lag het duurt tot ik weer gewoon bv kan geven. De kleine heeft om 9:15 uur voor het laatst gehad. Een uur later kreeg ik de verdoving. Verder lees ik op het forum hier dat het eigenlijk helemaal geen kwaad kan, maar ik wil natuurlijk wel het zekere voor het onzekere nemen. Ik dacht dat het wel oké zou zijn als ie 4 uur later, dus om 13:15 uur, weer zou krijgen, maar hij begint nu alweer te miepen. Ik houd hem zo lang ik kan nog even zoet met een speentje, maar dat houdt ie geen uur meer vol, denk ik. Ik wil eigenlijk die voeding uit de koelkast bewaren voor vanavond, want dan moet ik weg en mijn moeder past op.
Je hebt een plaatselijke verdoving gehad en zit dus niet door heel je bloedbaan heen. Je kan dus eigenlijk gewoon voeden. Ook is de verdoving vaak na een uur of 2 wel uitgewerkt. Sorry, geen tijd voor langer antwoord, moet weg. Maar ik zou dus gewoon lekker voeden nu.
Oh gelukkig... Zoiets las ik dus ook al hier op het forum, maar je gaat het je toch afvragen waarom de tandarts dat dan zegt, hè? Misschien om zichzelf in te dekken?
Vast om zichzelf in te dekken. Je weet maar nooit. Maar ik zou op Hanneke haar antwoord vertrouwen. Ze is/was tandartsassistente.
Oh cool, dat wist ik niet. Enneuh, de kleine slaapt nu! Hij is de hele tijd erg wakker en druk geweest en spuugde de speen steeds uit (niet bewust, maar hij kan hem nog niet goed vasthouden, dus hij ging ook steeds huilen als hij hem kwijt was!), dus ik heb er eigenlijk het grootste deel van de tijd met één vinger die speen zitten vasthouden. Maar dat is mooi, want nu kan ik zijn volgende voeding toch nog rekken tot 13.00 uur! Ik krijg zo wel een vriendin op bezoek, maar so be it.
Gewoon aanleggen als je kind wil en niet moeilijk doen met een kolf. De moleculen van de verdoving zijn te groot om in je melk te komen.
LadyXochi, Pff wat een moeilijke naam moest 10 keer kijken voor ik hem goed getypt had (hoop ik tenminste) fijn dat het goed gekomen is. Maar het kan zijn dat je melk een beetje anders zou smaken en dat de kleine daar niet van zou houden, maar is een hele kleine kans. Daarnaast, waarom je tandarts adviseerde de eerst volgende voeding af te kolven is gewoon voor de zekerheid. Maar de verdoving werkt maar zo kort en je voeding was echt een tijd later, daarom zei ik dus dat je prima kon voeden ! Hoop dat je geen pijn hebt gehad verder na de behandeling ! Ja idd. En vooral dat is/was ... Ik ben het namelijk natuurlijk nog wel als ik kijk naar mn diploma ... maarja ik heb dus ruim een jaar geleden (of geloof haast wel anderhalf jaar) voor het laatst gewerkt ! Dus tja is en was . Liefs, Hanneke!