Hoi, Misschien dat iemand hier ook ervaring mee heeft. Ik ben in de nacht van 11 op 12 oktober het vruchtje kwijtgeraakt, de volgende dag nog wel gecurreteerd omdat er een klein beetje weefsel zat, maar daarna geen bloeding of iets gehad (ervoor wel heel veel). Nu heb ik al sinds zaterdag menstruatiekrampen. als mijn cyclus gelijk alweer normaal zou zijn, had ik maandag ongesteld moeten worden. Maar op de krampen na die af en toe verschijnen en dan een halve dag later weer verdwijnen, komt er nog niks. Ik heb wel lichtelijk wit slijmverlies. Moet ik me zorgen maken dat er iets niet goed zit? is het normaal dat je na een miskraam zo lang krampen kan hebben, voor je menstruatie echt start?
na een miskraam kan het 6 weken duren voor je weer ongesteld word nou heb ik toevallig in de zelfde tijd als jouw een miskraam gehad en ik ben weer ongesteld jij weet 100% zeker dat je nu hellemaal schoon bent , en heb je al een zwangerschaps test gedaan mischien ben je wel gewoon zwanger
Nee heb nog geen test gedaan. Ik wil die zes weken afwachten, maar maak me nu wel een beetje 'zorgen'. Die krampen lijken zo op menstruatiekrampen, dat ik niet weer teleurgesteld wil worden. En mijn vriend wordt gek van mij, dat ik elke keer die testen koop, haha! wil nog wachten tot zes weken, als ik dan nog geen menstruatie heb, wil ik wel weer testen, maar wordt ongeduldig van die krampen en twijfel dan weer of ik wel helemaal schoon ben, al zij de gyn van wel na de curretage.
heb je na die miskraam wel een zwangerschapstest gedaan om te kijken of het hcg uit je lichaam was ? want nu zou je nog postief kunnen testen terwijl je eigelijk hellemaal niet zwanger bent. als het aan houdt bel maandag gewoon even om te vragen of ze toch nog een echo kunnen maken of je schoon bent. hou er wel rekening mee dat het hele lichaam uit balans is en dat terug moet vinden .
oh ja, dat is wel een goed idee. Die verloskundigen zijn me nog wat verschuldigd, dus vind dat ze dat wel mogen doen
Hallo, Ik heb ook een vraagje hierover en hoop dat iemand me meer zekerheid kan geven. Ik heb 18 okt een mk gehad na 8,5 week zwangerschap ik ben die dag direct het vruchtje verloren en er is ook niets achter gebleven. Omdat we graag een kindje wilden hebben we het ook afgelopen maand weer "geprobeerd" ik heb ook ovulatietesten gedaan om te kijken hoe mijn cyclus zou lopen en dus weet ik zo'n beetje wanneer ik geen eisprong heb gehad (niet iedere dag ovulatietest gedaan) sinds een week heb ik ook ongi krampen en af en toe ook misselijk en afgelopen woensdag ben ik bij de arts geweest voor nacontrole en daar kon ze zien dat ik een eisprong heb gehad maar niet wanneer.. het kon niet kort geleden zijn want die testen waren allemaal negatief en dus kan het t/m dinsdag duren dat ik ongi kan worden en anders zou er wat anders aan de hand zijn.. maar kan het zijn dat het zo lang voelt dat je ongi moet worden en dat het nog steeds niet doorbreekt of zou ik rekening moeten houden met een zwangerschap? ik heb gistermiddag een vroege test gedaan en die was negatief.. maarja ongi breekt ook helemaal nog niet door helemaal nog niets.. is dat normaal??? kan dit? zit erg te twijfelen of ik nog een test moet doen of er maar op moet vertrouwen dat het gewoon later komt dus dan er langer dan 14 dagen tussen eisprong en menstruatie zit?? sorry een lang verhaal maar ben erg onzeker dankjulliewel liefs Mattie
hallo allemaal Misschien dat jullie me kunnen en willen helpen. 13 september hadden we een positieve test in onze handen, helemaal verbijsterd omdat we helemaal niet met kinderen bezig waren, helaas heb ik op 26 oktober een miskraam gehad, vruchtje leefde niet en heb pillen mee naar huis gekregen om het op te wekken, voor mij niet zo"n succes, verloor heel veel bloed en zodra ik opstond viel ik flauw, 27 oktober hele dagin het ziekenhuis gelegen, staalpillen voor een maand meegekregen en naar huis gestuurd, heb 11 dagen bloedverlies gehad en hebben daarna niet met voorbehoedsmiddelen gevreeen, we waren dan wel niet met kinderen bezig maar zagen ons wel met een kindje volgend jaar en vinden het heel erg dat het is uitgelopen op een miskraam, dus we gaan nu echt voor een kindje. Als ik naar mijn normale cyclus kijk was die altijd 28 dagen, en had ik dus vorige week woensdag ongesteld moeten worden maar dat is niet gebeurd, zou het kunnen dat mijn cyclus een beetje in de war is? Ik heb nadat ik niet meer vloeide een zwangerschapstest gedaan om te kijken of er nog HCG aanwezig was en dat was niet het geval, de test was negatief. Ik weet niet zo goed hoe ik mijn cyclus nou moet berekenen, normaal was het altijd 28 dagen en nu is het al 36 dagen, wel heb ik op 23 november een beetje rozig slijm verloren maar in mijn ogen geen menstruatie te noemen. Zou ik zwanger kunnen zijn of is het normaal dat je na een miskraam later ongesteld word? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Het is voor iedereen anders. Ik heb 12 oktober en miskraam gehad en ben nog steeds niet ongesteld. Heb een cyste op mijn eierstok die het een en ander tegen zou houden, maar ik ben er wel klaar mee met het wachten. Maandag heb ik een afspraak in het ziekenhuis om te kijken hoe die cyste zich ontwikkeld, maar het schijnt dat je dat heel vaak hebt zonder dat het erg is en dat 98% van de gevallen geen kwaad kan. Mijn gyneacoloog zei dat het 4 tot 6 weken kan duren voor je menstruatie weer op gang komt, dus even geduld nog! Succes!
Hoi, Ik heb gelezen ( maar weet niet of t echt zo is, al komt het bij mij wel precies uit ) dat je ongeveer 2 weken nadat je werkelijk je vruchtje bent verloren weer een eisprong hebt. Daarna is het weer afhankelijk van wat normaal je lt fase is, bij mij is ie gewoon 14 dagen altijd dus denk dat morgen nu ook mijn nod moet zijn. Heb zelf ook al vanaf donderdag menstruatiekrampen en toen ook een drup bloed verloren bij t plassen en daarna niks meer. Nou heel veel sterkte nog en succes ermee! Hoop dat alles snel weer normaal wordt....
Ieder verloop na een miskraam is anders. hier bijvoorbeeld 17 nov curretage gehad . 3 dagen daarna negatieve zwangerschaps test .. daarna weer gebloed'' menstuatie 27 nov... ( ben na mijn bevallingen van mijn dochter en zoon ook snel hersteld en snel cyclus weer gekregen... ) lichaam is ene raar iets .. Geen ene lichaam is het zelfde en hersteld hetzelfde ...
@Souries: het klinkt alsof je weer zwanger bent meis... Ik zou toch maar even een test halen morgen! Bij mijn 3 zwangerschappen had ik heel veel wit slijmverlies en krampen. Sterkte en succes!