Zaterdag babykamer verkocht,omdat we geen hoop meer hadden na paar miskramen.Maandag niet ongesteld geworden en negatieve test,en vandaag nog maar eens geprobeerd en binnen 5 minuten licht positief getest.Deze maand geen eisprong gevoeld,dus wist ook niet of ik maandag ongi moest worden.Vl is nog niet zeker omdat test nog zo licht is,vrijdag opnieuw testen hopenlijk mogen wij nog een wondertje verwachten.xxxxxkittycat 69
Hey Lov,de test is te licht voor op de foto.Ik wacht liever af tot zaterdag dan test ik opnieuw.En dan plaats ik die zeker wel,maar ben toch wel een beetje bang.Maarja zo zal ieder vro uw wel zijn.Hoop op ons laatste kans daarna willen we toch stoppen
Dankje Mamabri,ik wil jou ook nog sterkte wensen.Je was al zo ver en dan gaat het nog mis.Die angst zal ik ook blijven houden,ik ben ook niet jong meer.Maar hopen op het beste.xxx
Ik durfde niet te reageren,toen ik het las.Omdat het allemaal nog zo vers is,maar heb echt wel aan je gedacht.Ik weet hoeveel verdriet het doet.dikke knuff van mij
Dat vind ik erg lief van je! Ik hoop echt dat jij nu eindelijk op roze mag, en ook mag blijven!! Ik gun het je echt!
Wat lief, dank je wel Al zal het bij mij wel niets zijn, mn cyclus schommelt zo nu en dan en heb het idee dat het dit keer weer niets zal zijn. Heb in het verleden wel een paar topics van je voorbij zien komen, ik gun het je echt van harte meid!