Vind het heel gewaagd dat mensen nu al roepen dat je zwanger bent. Je zegt een heftige bloeding te hebben gehad. . En aangezien je test nu lichter is denk ik niet dat je (nog) zwanger bent
Ja zo denk ik ook eigenlijk. .is nu 3 weken na mijn ei. Heb bruin(veel)..geen rood. Nou ja heel klein beetje . Kun je een cb digitale ook met je 2e urine doen?
Ja dat kan. Ik vermoed dat je wellicht wel zwanger bent of in elk geval geweest.... Gezien dat je nu plots een tuurstreepje hebt en toch behoorlijk bloedverlies hebt gehad.
Ja hoor dat kan. Maar die is heel gevoelig en zal al snel zwanger 1-2 weken aangeven. (Met indicator), dus ook wanneer het mis is kan hij nog een posi uitslag geven vanwege de hooggevoeligheid. Ik zou morgen met dezelfde test proberen als vandaag. Dan kan je het verloop (opbouw afbouw) goed volgen.
Na de knaltest gisteren. ..2 tuurstrepen en vanmorgen een digitale gedaan... Gezien mn bruin verlies en mn buikpijn vorige week hou ik wel n slag om de arm...wat rogijuli al zegt hierboven. .
zwanger, mijn moeder was 9 maanden lang erg aan het vloeien, de aantal weken klopt wel hoor, ik zeg maandag je vk bellen en eisen om langs te komen voor een echo om te kijken naar en of er een vruchtje te zien is. Gefeliciteerd meid. Snap je wel hoor
...wat ik niet snap...is dat mn ei er ongeveer 3 weken geleden was. Is het laat gaan innestelen ? Anders zou ie nu toch wel meer aangeven?? Anyway...er is iig iets gebeurd van binnen... En volgens t papiertje van cb ben ik 3 tot 4 weken zwanger bij de dokter. O my...
Ik zou persoonlijk er even vanuit gaan dat het nog 2 kanten op kan..omdat je zegt dat je testjes witter worden en heftig gevloeid hebt. Misschien zit het wel gewoon goed..de tijd zal het leren! Niemand hier kan jou zeggen dat het 'gewoon' goed zit, geeft t even de tijd om te kijken hoe het zich ontwikkelt.
Oh meis we zitten echt in hetzelfde schuitje, alleen zijn die van mij wel echt licht positief worden niet lichter maar ook niet donkerder. Hier dus ook echt een slag om de arm. Bruinverlies is bij mij gestopt maar heb wel veel afscheiding soms rose, wat een onzekerheid he?
Ik denk dat je zwanger bent geweest. En dat het is misgegaan donderdag. Nu worden je testen steeds lichter, maar geven nog wel positief aan door het dalende hcg..
Dit denk ik ook. En een digitale cb test zegt ook niets. Die deed ik ook en gaf aan zwanger 2-3. Maar had wel een miskraam helaas.. Het kan natuurlijk 2 kanten op gaan maar gezien je dalende testen & het bloed...
Veel succes hoor hoop dat het goed gaat en dat het gewoon positief is! Tijd zal het idd leren en bij iedereen is het weer anders liefs
Linda, , dankjewel. Lief van je. Ik durf bijna niet te hopen. Heb mijn 4 posi testjes wel 100x bekeken.
Heb je vandaag nog getest? Lichter wordende testen in combi met bloed is volgens mij niet echt een goed teken.