bedankt voor jullie reacties . ik weet niet wanneer mijn nod is , ik slik de pil alleen ben ik er afgelopen maand niet heel netjes mee omgegaan . ( stom ik weet het ) maar mocht ik zwanger zijn in het bij ons beide zeker gewenst .
Ik lijk in de verte ook wat lichts te zien. Maar voor nu, zou ik hem als negatief beschouwen. Het beste is om de test over 2 dagen te herhalen. Dan zou je een duidelijker streepje moeten kunnen zien, wanneer je zwanger bent.
deze week is mijn stopweek . zaterdag heb ik mijn laatste pil ingenomen . maandag en dinsdag ochtend een beetje roze verlies , naar verder helemaal niks
Goedemorgen , bedankt voor het meekijken . Ik heb vanmorgen weer een testje gedaan , maar weer een vaag 2de lijntje . Ik zal een foto bijvoegen .
Hmmm....het blijft een heel erg tuurstreepje. Je zou morgen ook weer met de pil moeten beginnen dan toch? Ik zou vandaag of morgenochtend nog even een Clearblue Wekenindicator doen (die is ook gevoelig). Die geeft met tekst aan of je zwanger bent of niet.
ja klopt morgen moet ik weer met de pil beginnen . vandaag huisarts gesproken en heb bloed laten prikken dus maandag meer duidelijkheid hoop ik