Niet drinken na vacc..????

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Zomerjurk, Feb 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zomerjurk

Zomerjurk Actief lid

May 20, 2008
    261
    0
    0
    Misschien maak ik me zorgen om niets maar toch.....

Gister heeft mijn dochter de tweede vacc gehad. Vandaag wou ze amper drinken. Ik geef volledig borstvoeding. Vanmorgen om 6 uur heeft ze wel gedronken maar minder dan normaal... Om 10 uur een beetje en daarna eigenlijk niet meer. Ze was verder vrolijk vandaag heeft redelijk geslapen en geen hongersignalen afgegeven. Nu ligt ze te slapen.
    Gewoon maar wachten tot ze zelf om een voeding vraagt? Vanaf wanneer moet ik me echt zorgen maken? Baby's kunnen toch niet zo lang zonder drinken??????

2. Een kindje zal niet zo heeeel snel uitdrogen. Het kan inderdaad dat ze na een vaccinatie even van slag zijn en niet willen drinken of eten. Morgen gaat het vast beter! Mijn dokter zei dat een kindje niet zo snel uitdroogt, dan moeten ze toch wel niet drinken in combinatie met diarree. Dus ik zou het goed in de gaten houden, als je het niet vertrouwt, gewoon de dokter bellen en anders gewoon morgen even afwachten! Ik zou me niet teveel zorgen maken, vooral ook omdat ze gewoon vrolijk was vandaag! (misschien vanavond even aan haar nekje voelen of ze niet warm is)
    Succes!

3. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Inderdaad temp in de gaten houden, en de plasluiers. Zolang die er zijn is ze zeker niet aan het uitdrogen. Misschien dat het na een goeie nacht slapen morgen weer over is!

4. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

Mar 8, 2009
    1,354
    271
    83
    Female
    Waarschijnlijk voelt ze zich niet zo lekker na de vaccinatie. Ze heeft in ieder geval wel wát gedronken, dus iets tekort komen zal niet zo snel gebeuren. Zolang ze vrolijk is en niet suf zal er niet veel aan de hand zijn. Probeer je niet teveel zorgen te maken maar als ze te lang aan het slapen is, zou ik haar wel even wakker maken om te kijken of ze wat wil drinken. Ze kan namelijk wat suffer zijn geworden omdat haar bloedwaardes te laag zijn omdat het te lang geleden is dat ze wat heeft gedronken.
    Succes!

Share This Page