Testen van de etos.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by fleurtjeuh, Apr 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

Feb 15, 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames.
    Na een tijd in dubio te hebben gezeten, heb ik nu toch besloten om een zwangerschaps test te doen.
    Ik voel me de laatste tijd zo raar
    Ik ben vaak ineens met vlagen misselijk, had een maand geleden 3 dagen krampen in mn onderbuik, had jeukende/gevoelige borsten, terwijl ze normaal erg ongevoelig zijn, afgelopen paar dagen last van maagzuur, steeds trek in 'iets', maar geen idee wat dat iets dan is, veel zin in vet en zoet eten, en het idee dat mn buik groeit.. En een algeheel vreemd soort van misselijk gevoel. En soms heb ik het idee dat er iets beweegt in mn onderbuik..
    Een kindje zou voor mijn gevoel erg welkom zijn, maar het kan momenteel nog niet.
    Vriendlief en ik gaan beide nog naar school, hij werkt 3 avonden in de week en ik ben nog op zoek naar een baan.
    Maar als ik wel zwanger blijk, zal ik het niet weg laten halen, dat kan ik niet over mn hart verkrijgen..

Dus ik vroeg me af wat goede testen zijn bij de Etos. Aangezien ik niet zou weten waar er hier een Kruidvat in de buurt zit, aangezien ik mensen altijd hoor over de 2 testen van 5 euro.
    Het liefst niet een te dure test, maar wel betrouwbaar :)

2. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
    Etos test heeft volgens mij net wat meer hcg nodig dan de kruidvat testen 2voor5 toen die duidelijk was zag je bij etos maar een licht tstreepje

3. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

Mar 27, 2012
    1,284
    0
    0
    Hoi Fleurtjuh,

Volgens mij zijn ze over algemeen allemaal wel goed. Ik had ze van de clearblue, kruidvat eigen merk, etos eigen merk en zelfs trekpleister.. Succes, en wat knap dat je er zo over denkt als het wel zo is! Alleen de ene test heeft wat meer HCG nodig voor een duidelijkere streep en daar hoor ik veeel over van kruidvat!

4. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

Aug 30, 2011
    3,707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    laatste tijd hoor ik van kruidvat 2 voor 5 slechte verhalen... ik zou digi van cb proberen!! of sensitest alleen die gaan via internet.. dus duurt een dag voor je ze in huis hebt..

5. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

Feb 15, 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op het moment voel ik me al wel wat rustiger maar nadat vriendlief en ik gisteren in bed waren gekropen voelde ik me toch wel even wat anders.
    Ik werd weer kotsmisselijk en ben maar snel uit bed gegaan.
    Ik was half panisch dus ben even een sigaretje gaan roken(doe ik normaal nooit maar ik dacht misschien helpt het)
    Toen ook besloten dat ik ga stoppen met school en een LOI opleiding ga doen. Dan ben ik af van al die stress die school meegeeft en die onzekerheid, want ik wordt al onzeker genoeg van mezelf. En dan krijg ik weer een beetje grip op mn eigen leven, en dat heb ik wel nodig voor mijn gevoel..

6. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

Feb 15, 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de test van clearblue zo duur :(
    Ik heb niet zo veel geld..
    Met al het geld dat ik heb zou ik maximaal 5 testen kunnen kopen van cb denk ik..
    Ik dacht dat ze bijna 20 waren toch?

7. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Je ging even een sigaretje roken? Ik hoop dat je begrijpt hoe idioot dat is.

En je gaat stoppen met school en een LOI cursus volgen?
    Lieverd wacht eerst de uitslag van de test eens af.
    Die van clearblue zijn belachelijk duur en die zou ik ook niet halen. Trekpleister heeft ook 2v5 testen en die zijn wat mij betreft gewoon het beste. En anders is elke andere test goed. Als je zwanger bent geven ze namelijk allemaal een positief resultaat ;) Het kan wel zijn dat je te vroeg in je zwangerschap test en dan krijg je een negatief resultaat terwijl je wel zwanger bent. Dan test je een paar dagen later nog eens en dan moet ie toch wel positief zijn, normaal gesproken.

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Denk dat t niet ontzettend veel verschil geeft, even een foto bijgevoegd van mijn kv en etos test.

9. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

Feb 15, 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet dat het niet slim was om een sigaretje te roken, maar ik wist me even geen raad op dat moment. Ik heb em ook halverwege uitgedrukt.
    Stoppen met school, wou ik zowiezo al doen, ongeacht wat de uitslag is. Gisteren heb ik gewoon de knoop doorgehakt.

10. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

Feb 15, 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkent iemand trouwens de syptomen?
    Of zijn het gewoon onsamenhangende kwaaltjes?

11. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Tja, moeilijk te zeggen. Je schrijft dat je niet zo lekker in je vel zit, misschien dat die kwaaltjes hier ook wel vandaan komen? En dat je iets voelt bewegen in je onderbuik, dat kan echt nog geen baby zijn (of je moet al een behoorlijke tijd zwanger zijn. Ik voelde mijn baby rond de 16 weken en dat is al best vroeg)
    Ik zou zeggen, doe een test dan weet je het meteen! En idd, het maakt echt niet uit welke test je gebruikt. Zwanger is zwanger!
    Succes!

12. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

Feb 15, 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daarom vind ik het ook zo raar :S
    Ik ben bang dat mn lichaam gewoon weer spelletjes met me aan het spelen is..
    Deels is dat een opluchting, deels een teleurstelling.
    Van binnen wil ik zo graag een kindje, maar van buiten kan het gewoon nog niet.

13. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

Feb 15, 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herinner me ook ineens dat ik gisteren een druppel bloed in mn onderbroek had, terwijl ik nooit spotting of een doorbraakbloeding heb gehad..

14. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Gewoon testen Fleurtjeuh!! :)
    Laat je weten wat de uitslag is? Ben erg benieuwd!

15. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

Feb 15, 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Lady :)
    K voel me al enigzinds gerustgesteld :)
    Straks aankleden en naar de etos, en dan wachten tot ik naar de wc kan.
    Of moet ik perse de eerste urine gebruiken?

16. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

Feb 15, 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
  17. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Welke urine je gebruikt licht aan waar jij in je cyclus zit, hoelang je al overtijd bent.

Je kan er natuurlijk 1 proberen want mijn testen waren in de middag en avond veel donkerder dan in de ochtend.

Succes!

18. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

Aug 30, 2011
    3,707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    tis een vroege test dus moet kunnen... even paar uur je urine ophouden en dan testen.. dat het dus wel wat geconcentreerd is... succes!! of heb je al getest??

19. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

Feb 15, 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet nog testen.
    Hoeveel ik overtijd zou zijn weet ik niet.
    Laatste tijd helaas onzorgvuldig met de pil omgegaan, en aan de antibiotica geweest. Sommige mensen zeggen dat anti biotica niks uitmaakt en sommige zeggen van wel.
    Ik weet het echt niet meer..

20. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Gewoon testen meid!
    Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Share This Page