Ons zoontje wil al een paar dagen geen flesje opvolgmelk meer hebben ( hy kreeg er maar 1 per dag voordat hy s,avonds naar bed toe ging ) Hy is dus van de opvolgmelk af,mpet ik hem nu dan vitamine d druppels geven ? En mag hy gewone melk hebben ?
Er is tegen mij gezegd op het cb dat, zodra ze geen opvolgmelk meer drinkt, ik haar 5 druppels vit D per dag moet geven tot haar 4de jaar.
elke 100 ml flesvoeding staat voor 1 druppel vitamine d, dus alles onder de 500 ml moet je bijdruppelen. mijn zoon krijgt 300 cc flesvoeding dus geef ik nog 2 druppels per dag (zo is het mij verteld).
Oh mijn CB zegt dat als je kindje aan de 200 cc opvolgmelk komt dat hij/zij dan genoeg vitamines binnen krijgt..... En tja gewone melk dat ligt er aan? Hoe oud is je kindje? Noah is 9 mnd en krijgt 2x opvolgmelk en 1 keer per dag gewone volle melk, i.o.m cb gedaan.
Sem is 9 maand en wil zijn opvolgmelk echt niet meer hebben wat we ook proberen,hy drinkt er niet van. Ik wil hem morgen eens gewone melk laten proberen dus dan is volle melk het beste ?
Ja ik moest volle producten nemen van de arts.... Ik zou toch soms opvolgmelk blijven proberen aan te bieden, al is het maar één van 200 cc. Heb je al eens pyjama papje geprobeert, die vind mijn binkie wel lekker (bananen smaak het lekkerst)
heb je al eens een lepeltje nesquick geprobeerd ? of een lepeltje fruit ? tegen mij zeiden ze overigens dat halfvol prima is, volgens de arts waren ze terug gekomen van vol omdat er tegenwoordig zoveel kindjes zijn met overgewicht, maar ik ben pas begonnen met gewone melk toen lars een jaar was.
volgens mij is het als ze minder dan 300 cc opvolgmelk krijgen ze vit.druppels moeten mijn zoontje wou rond 11 maanden geen opvolgmelk meer en gewone halfvolle melk ging er wel goed in
Hier idem als Natascha, met 11 maanden was het over met de opvolgmelk, mevrouw was toe aan het echte werk! Dus nu al geruime tijd halfvolle melk en vitamine D druppels!