HELP !al 5 testen gedaan, 4 ervan met zeer licht positief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door doom76, 18 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doom76

doom76 Lid

17 jan 2009
    11
    0
    0
    Hallo,

Ik ben inmiddels een paar dagen overtijd en heb al 5 verschilende testen gedaan, 4 ervan allemaal positief, maar wel heeeeel dun lijntje; de clearblue gewoon was ook positief, maar de clearblue digital was : niet zwanger. gisteren 2 testen (beide positief), vandaag 3(2 positief, maar vandaag was het lijntje nog wat dunner dan gisteren.

Wat nu ?

Hoe werkt het als ik bloed laat prikken, kan ik daar dezelfde dag nog de uitslag van krijgen ?

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik zou morgen gewoon weer testen, die lijntjes verschijnen niet zomaar! De digitale schijnt wat meer nodig te hebben, dus kan zijn dat je over een paar dagen ook daar posi test! Ik hoop voor een dikke streep voor jou!

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    De digitale heeft inderdaad meer nodig. Met kruidvat had ik 3 dagen voor nod al positieve testen en CB pas op nod.
    Bij iedereen is de hcg waarde anders.
    Je kan echt het beste over drie dagen weer testen omdat hcg dan verdubbelt. Gebruik dan ook dezelfde test.

4. doom76

doom76 Lid

17 jan 2009
    11
    0
    0
    Dank je,

Weten jullie hoe het werkt als ik via bloed in het zieknhuis een tes laat doen ? Heb je daar snel de uitslag van ?

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik heb woensdag bloed moeten laten prikken en krijg woensdag de uitslag van mijn hcg-waarde na mijn miskraam.
    Denk niet dat je daarvoor terecht kunt bij het ziekenhuis. Je ha kan dit ook doen.

6. ipad

ipad Niet meer actief

je moet al een goede reden hebben wil je HA je doorsturen voor bloedtest....

maar bij mij zit daar meestal 1 dag tussen....of ik moet om 8.30 al getest hebben...da lukt het wel om rond 16.30 een uitslag te hebben......

succes........hoop voor je dat je vette streep hebt vandaag of morgen...want je weet ...je HCG verdubbelt alleen maar in het begin!

7. doom76

doom76 Lid

17 jan 2009
    11
    0
    0
    We hebben de uitslag binnen van het bloed...er is HSG gevonden, dus zwanger, maar het was wel erg weinig HSG, dus moeten we woensdag opnieuw bloed laten prikken...pfff...wat nu ?

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Afwachten maar he.
    Meer kun je niet. ;)

9. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    zooooo wat een mooi nieuws... dat zou natuurlijk de reden kunnen zijn dat je nog niet posi test.. dat het hcg nog te weinig is.. gaat vast vermeerderen.. duim voor een verdubbeling....

alvast voorzichtig gefeliciteerd

10. doom76

doom76 Lid

17 jan 2009
    11
    0
    0
    Dank je !

Heb net even teruggebeld, en de HCG waarde was maar 10....dat is volgens de verschillende sites wel heel weinig. duimen maar...

heeft iemand dit hier ook meegemaakt ?

11. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    Maar dan heb je toch wel een hoger hcg gehalte dan 10 moeten hebben.
    Alleen ultra gevoelige zwangerschapstesten kunnen een waarde van 10 meten en naar mijn weten is die van clearblue niet ultra gevoelig.

12. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor....sommige meiden testen pas 3 weken na NOD posi....Het is echt niet dat er iets mis met je is als je niet zoveel hcg aanmaakt. Probeer idd over een paar dagen nog een keer te testen of de uitslag van het bloed af te wachten.

Van mij krijg je alvast een dikke felicitatie.....:)

13. doom76

doom76 Lid

17 jan 2009
    11
    0
    0
    gisterenavond ineens bloeding; ...liep er echt uit, beetje bruinig. denk dat dit dan een miskraam was ?

14. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Ik denk idd dat een een vroegtijdige miskraam is geweest. Ik lees dat je hcg gehalte 10 was. Hcg verdubbelt om de dag, maar als het fout gaat dan halveert het ook net zo snel. Het kan dus zijn dat 4 keer positief hebt getest en dat het helaas is fout gegaan. Ik heb dit zelf ook een keer meegemaakt, sterkte

15. doom76

doom76 Lid

17 jan 2009
    11
    0
    0
    Bedankt voor de reaktie Mariek,

Hoe ging het precies bij jou met je vroege miskraam ? Is die bloeding (heb nu nog wat last) nu direct ook menstruatie en heb ik dus over 2 weken weer een eisprong ?
    Vandaag weer bloed laten prikken en HCG was nu 15 ...nog veel te weinig , maar wel verhoogd, hoe kan dat nu weer ?

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    wat raar doom.. misschien was het toch wel iets gestegen en alsnog fout gegaan.. pas als je hcg (zal denk ik niet heel lang duren) helemaal weg is begint je cyclus weer opnieuw.. dus ik denk dat je cyclus nu iets langer zal duren...maar goed.. dat weet je maar nooit..

in november een vmk gehad bij 5,3 wk en had een cyclus van precis 28 dgn erna.. op dg 29 teste ik weer positief.. bij 4,4 wk ging ik weer vloeien en heb nu omdat ik een week later nog een posi test had maar een 35 dgse cylcus aangehouden.. ik zie t wel...

17. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Doom, bij mij was de bloeding ook meteen mijn ongi. Ik had 18 dagen later mijn ei, dus wel iets later. Wel raar dat het vandaag hoger was, hebben ze daar nog een verklaring voor?

18. doom76

doom76 Lid

17 jan 2009
    11
    0
    0
    Nee, niet echt; volgens internet kan het een BBZ zijn....maandag weer terug om bloed te prikken.

Nog een onsmakelijke vraag; sorry daarvoor.

Kan iemand me vertellen wat het verschil is met nromale ongi bloeding en een miskraam; ( ik was dus pas 4,5 weken zwanger ( 2,5 weken bevrucht) moet er dan bij een mk iets anders uitkomen zegmaar ( sorry voor het taalgebruik)

19. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Bij was het eigenlijk een normale ongi, met wat kleine stolseltjes.
    Ik was 5 weken, dus....
    Succes maandag, en we horen het wel

20. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    hoeft helemaal niet.. ik was 4,4 wk en verloor alleen bloed..

Deel Deze Pagina