He leuk, jij bent ook zwanger van een pinda zie ik. Hier dus ook. Heb dagen dat ik het wel en niet trek. Heb veel voorweeën en slaap slecht. Op zulke dagen heb ik het wel gehad, maar na een nacht goed slapen en weten dat pinda het goed maakt dan kan ik er weer weken tegenaan!
Jup hier 1 grote pinda familie haha kan me voorstellen hoor ,je zit gewoon in een heftige fase nu.... ben erg benieuwd hoe het gaat worden de bevalling voor de derde keer uhum not .... zou het liever over slaan hi maar dat heeft iedereen denk ik..... wens jou iedergeval heel veel succes en heb je snel je kleine pinda'tje in je armen! ps:gaaf die foto's van jouw zeg...
ikke ben nu 12 kilo aangekomen met 31 weken.... vind het echt niet leuk, maar het is mijn eigen schuld want ik snoep véél te veel!
Op de weegschaal van de vk ben ik ook 7 kg aangekomen,ben 21 wk. Op mijn eigen weegschaal, altijd naakt en altijd 's ochtends, ben ong 5 kg aangekomen. Ik hou natuurlijk mn eigen weegschaal aan.
Bij de eerste kwam ik 45 kg aan. Bij de 2e kwam ik bijna 30 kg aan. Als ik weer zwanger zou worden hoop ik dat ik het tot 15 kan beperken. Het is trouwens allemaal weer goed gekomen na de tijd. (hard werken, dat wel ) Groet van Kiki
Tot nu toe ben ik 3 kilo afgevallen. Denk dat veel te wijten is aan de misselijkheid eerste maanden. Nu langzaam weer opbouwen maar dat gaat niet zo snel.. zit nu op 51 kg. (was eerst 54 kg) Ik eet niet zo veel, heb gewoon geen lustgevoel. Is dat vreemd? 'Misselijkheidsmaanden' zijn toch al voorbij? Word soms zo jaloers als ik andere zwangere vrouwen zo lekker zie eten, en ik krijg geen hap door m'n keel!
Bij mn eerste bezoek aan de VK woog ik 56 kg (170 cm). Bij mn 2e bezoek 58 kilo. Hier ben ik heel lang op blijven hangen. Inmiddels ben ik bijna 28 wkn en ben ik in totaal 8,5 kg bijgekomen. Ik vind dat al best veel maar volgens de tabellen zit ik hartstikke netjes en mogen er nog wel een paar bij. Het feit dat die kilo's ineens zo snel komen doen ons zwangere vrouwen gewoon schrikken..het lijkt veel..maar het is echt geen vet hoor dames al die kilo's! Als je je gewoon iedere keer even bedenkt dat het vooral het vruchtwater, je baarmoeder, extra bloed en vocht en je beebje is...dan voelt dat al een stuk beter. 8) En we doen het ook ergens voor he ...zou niet goed zijn als je niet aan zo komen! Liefs Angeltje