Help, al bijna heel me leven aambeien:( wie heeft het wondermiddel?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door aardbei1707, 14 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Hallo,

Heeft er iemand misschien een wondermiddel tegen aambeien?
    Voor mijn zwangerschap had ik ze ook al.. en ik smeer me gek maar niets help.. ik had voor me zwangerschap ook een scheurtje en die is toen toch gelukkig weg gegaan..

na me bevalling had ik ook weer last van uitwendige aambeien maar niet pijnlijk.. nu zijn we alweer 3 maanden verder en ik verga van de pijn:(
    ik heb inwendige en uitwendige aambeien.. ik weet alleen niet goed welke de pijn geeft.. ik gebruik nu wel ISDN zalf (voor scheurtjes) maar kan nu niet echt zeggen dat ze minder worden.. ik drink me heel de dag suf aan water.. ik eet lijnzaad, 2 kiwis en ik probeer nog gedroogde abrikozen te eten..
    me ontlasting is dus niet super hard.. maar zodra het er langs komt verga ik van de pijn..
    nu heb ik wel iets gelezen over de curanol zalf en tabletten.. heeft iemand daar ervaring mee? ik heb die zalf wel gebruikt tijdens mijn zwangerschap maar kan niet echt zeggen dat het toen geholpen heeft.. maar toen gebruikte ik niet die tabletten want die waren toen even niet verkrijgbaar..

en is misschien een operatie een optie? ik hoor daar alleen hele slechte en nare verhalen over::(:(

HELP!?

2. LiToEn

LiToEn Actief lid

8 aug 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb na mijn bevalling ook inwendige gehad, ik had van alles geprobeerd. Elke dag verging ik weer van de pijn bij het doen van een grote boodschap. Het was ook een behoorlijke bloedbad elke keer weer. Van de HA kreeg ik een verdovende creme om te smeren, nou geen verschil.

Wat bij mij na maanden uiteindelijk geholpen heeft, iis het gebruik van curanol zalf icm de tabletten. Binnen een paar dagen was het over. Ik kon het niet geloven, hahahaha.

Ik hoop dat het bij jou ook helpt, want het is echt een hel die pijn......

3. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    idd curanol zalf en tabletten

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Wbt operatie...

Dat is het laatste redmiddel..

Je kan ook naar het zkh huis gaan en dan doen ze inwendig elastiek om de huid heen..
    Ze pakken dan met een apparaatje een stuk nja.. Darm haha en daar schieten ze een elastiekje omheen.. Dat sterft dan af..
    Een soort facelift idee zeg maar

Aambeien krijg je nl doordat de huid vanbinnen wat slap is...
    Als deze weer strak is heb je er minder tot geen last meer van

5. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Jou verhaal komt precies met die van mij overheen! echt een hel idd.. die verdovende creme heb ik nu ook.. dat is die isdn creme maar dat helpt ook niet:(
    Nou ik hoop echt dat die curanol tabletten en zalf ook bij mij gaan helpen.. ik ga zo morgen halen! hopelijk hebben ze ze op voorraad..

maar jij heb er nu geen last meer van dus? want hoelang is het geleden?

6. Quinnie

Quinnie Actief lid

8 jan 2012
    153
    0
    16
    Drie jaar geleden had ik ze na de bevalling en toen gebruikte ik curanol zalf en tabletten en die hielpen niet echt. Deze keer heb ik na de bevalling sperti gebruikt en ze zijn nu bijna weg.
    Succes

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat dus. En dat is gewoon een poliklinische ingreep.
    Ik zou sowieso eens naar de huisarts gaan voor informatie.

8. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier ook curanol gebruikt, tabletten en zalf, dat heeft hier volgens mij wel geholpen. Maar ik denk dat jouw probleem een stuk hardnekkiger is dan het bij mij was... Ik zou er eens mee naar de ha gaan en vragen wat voor opties je hebt mbt ze bv (poliklinisch) laten verwijderen oid.

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Misschien heb je hier wat aan??

verder had ik een meisje naast me liggen in het ziekenhuis die echt een mega aambei had na de bevalling zij gebruikte er neusspray op gewoon otrivin en ze was er echt zo vanaf

10. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
  11. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ik had ze ook na de bevalling, ik heb dr zwaab geprobeerd (doekjes en zalf), A. Vogel, curanol zalf en tabletjes.

Niks werkt! Tot ik naar de ostheopaat ging om me na te lopen omdat ik bevallen ben. En weg aambeien! Heerlijk weer gewoon lopen en kunnen zitten en nog belangrijker onbezorgd schijten!

12. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Idd neusspray van otrivin en sperti werkte hier top!

13. Chaii

Chaii Niet meer actief

Regelmatig spoelen met koud water is goed voor de vaatjes daarbeneden.

14. LiToEn

LiToEn Actief lid

8 aug 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry, lees het nu pas. Het is in maart/april pas weggegaan. Kreeg het ong 2 maanden na mijn bevalling last van, heel gek. De meesten hebben tijdens de zwangerschap al last van of direct na de bevalling.

Roosvice laxo hielp trouwens ook wel mee, dan hoef je niet zoveel druk te zetten zeg maar. Mijn ontlasting was wat ik ook at of hoeveel ik ook dronk keihard, wat de genezing nou niet echt bevorderde.

Ik hoop dat het bij jou ook werkt, al lees ik dat je het al heel je leven hebt, wellicht heb jij echt een ingreep nodig. Ik duim voor je weet wat het is.......

15. zwendel

zwendel Niet meer actief

neusspray werkte hier ook goed in combi met curanol zalf en tabletten. ook schijnt het te helpen om een badje met badedas te maken en daar elke dag even in te gaan zitten maar dat heb ik verder niet uitgeprobeert. Neusspray laat de aambeien slinken.

16. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aambeien vreselijk inderdaad...

hier al 3x een operatie eraan gehad. Nu moet ik dus weer... Althans ben er nog even niet aan toe geestelijk.

De operatie vind ik ontzettend mee vallen, ze hebben tegenwoordig super technieken ervoor. Ik heb er zelfs geen echte pijn aan overgehouden. Hier hielp verder niks van zalf tot wat dan ook.

Als je dus last blijft houden zal ik toch advisreren langs de huisarts te gaan.

17. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ohja, Yakult helpt hier ook heel goed trouwens..
    Kan ik beter door naar het tiolet.

18. Romaisa

Romaisa Niet meer actief

Hoi,

Hier ook 4e graads aambeien, anale prolaps, kloven en onoplosbaar hechtingen.

Aan alles ben ik geopereerd. Aan de aambeien, hebben ze onder lokale verdoving met rubberen elastiekjes verwijderd. Dat hebben ze in 3 keren gedaan. En daarna had ik geen last meer van de aambeien. Nu alleen van de onoplosbare hechtingen.

Ik was ook bang voor de operatie, maar het doet helemaal geen pijn.
    Slechts alleen een beetje gevoelig. Ik zou de operatie gewoon doen.
    Het duurt maar 5 minuten en je mag gelijk naar huis.

Sterkte!

Deel Deze Pagina