Vind het zo gezellig! Alle 3 de kinderen thuis, de 2 jongste zijn heerlijk aan het verven Mijn schoonmoeder is erg ziek en mijn schoonvader was wel benieuwd wat wij gingen eten. Dus ik vroeg waar HIJ zin in had, hachee dus dat staat nu te pruttelen Okee......de kamer (en eigenlijk zo'n beetje het halve huis) is een bende, overal liggen "schilderijen" te drogen: op de kachel, op de tafel, de grond en de trampoline......... De was vouw ik vanavond wel en de stofzuiger trek ik er na het eten wel even door. Ach, als ze zich maar vermaken, volgende week is het weer spik en span. En dan kijk ik om me heen en hoor dan van vriendinnen en nichtjes dat ze nu al gek worden van de rommel, van de herrie. Zo jammer! Geniet toch van de tijd dat ze klein zijn, voor je het weet zijn ze groot! (en ik spreek uit ervaring ) Fijne vakantie dames!
denk dat ik juist die moeder ben die daar helemaal niet naar uit kijkt. ons meisje is zo uit dr hum als ze niet naar school kan (goed tegen eigenlijk haha ) hier net 3 dagen studie dagen gehad daarna 2 dagen school en weekend, nu nog een week naar school en dan vakantie hoop iig dat het een beetje droog is, kunnen we lekker naar heb bos en de speeltuin of zo
Hier volgende week pas. Vakantie dus dan haha kan ik mijn tong uit steken als de rest weer naar school moet maar de vakantie is hier al deels begonnen met een ziek kind thuis haha. Nee meid niet naar mij luisteren geniet van de herfstvakantie doe ik dat volgende week.
Ik vind het ook heerlijk als onze zoon lekker thuis is! Ik snap de vrouwen die in week 2 van de zomervakantie al klagen en roepen dat ze 'blij zijn als de scholen weer beginnen' ook nooit. 2 jaar geleden scheen dat, volgens half ZP, te komen omdat onze zoon toen nog niet naar school ging en als ik het nu aangeef, komt het omdat ik 'er maar eentje heb' Ik verheug me ook echt op volgende week. Ik kan er nu al naar uitkijken dat hij 's morgens uit bed springt, zodra hij hoort dat m'n man onder de douche staat, en dat hij dan stiekem bij mij komt liggen. En het mooiste; dan hoeven we níét na 10 minuten op te staan om ons aan te gaan kleden, maar kunnen we gewoon de tv aanzetten en blijven liggen. Woehoe!
Misschien is dat dan toch wel het verschil haha.. hier begint de dag ook in de vakantie gewoon om 6 uur
Heerlijk he? Okee, ik moet wel werken (maar dat was gisteren en as vrijdag, ik werk meestal maar 2 dagen). en nee hoor, het ligt niet aan 1 of meer kinderen. Ik heb er 3 en vind het ook geweldig Zo straks lekker lunchen met 3 kinderen, iets wat ze alle drie erg gezellig vinden, want dat gebeurd niet vaak, met drie kinderen thuis en dan gaat de jongste even slapen.
Overigens kijk ik ook wel uit naar de vakantie hoor. Vooral voor de jongste die daj weer een beetje ritme heeft omdat ze niet steeds mee hoeft de hort op.
Dat sowieso hoor. Krijg nog 2 logeetjes dus ze vermaken zich vast. Hoop alleen wel dat het niet veel gaat regenen.
zo lekker dat we allemaal elke dag kunnen uitslapen Lekker op bezoek bij vriendinnen die ook kinderen hebben. al het speelgoed samen met de kinderen eens uitmesten en achter het schut zetten. na dit harde werken zitten ze met zijn drietjes gebroerderlijk brood te eten op de bank en ondertussen een film te kijken. telefoon aan de kant en zonder makeup, het is hier vandaag echt vakantie. 3 thuis ipv 2
Woehoe! Onze eerste echte schoolvakantie! Dochter is sinds de zomer ook een schoolgaand kind, en nu dus voor het eerst een week vakantie, heerlijk! weer alle drie de kindjes thuis ipv maar twee
Gezellig! Hier is het best mooi weer, dus ik wil misschien morgen nog even naar het bos, hazelnoten zoeken Misschien dat opa ook mee wil, als oma een beetje is opgeknapt. Ik wilde ook nog een middag naar mijn vriendin en we moeten nog naar de kapper, maar donderdag krijgt oma alle uitslagen (ze wordt onderzocht op galblaaskanker ) Dus even afwachten hoe donderdag gaat verlopen, want als de uitslagen niet goed zijn ga ik daar natuurlijk donderdag naar toe.
hier is het volgende week vakantie kijk er nu al naar uit, Kids gaan een nachtje naar hun tante dus ff tijd voor 2 en daarna lekker wandelen iedere dag hefststukjes maken verven tekenen, HEERLIJK..
oh leuk! Herfstukjes! Wat kun je maken, behalve bladeren plakken? Ideeen graag! Kindjes zijn 2,5 en 4,5 jaar.
dank je wel. Ja, dat hopen wij ook, maar ben er wel bang voor: leverwaarden waren niet goed er zat een verdikking in de galblaas, galstenen en ze is in een paar weken tijd zo'n 15 kg kwijtgeraakt. Zelf denkt ze ook dat het niet goed is
mn moeder heeft laatst met onze dochter een leeg pak melk kapotgeknipt en de onderkant gebruikt om er aan eeenkant bladeren tegen te plakken en dan had je nog een bakje over waar de dan kastanjes beukenootje in kan doen, en ze had een spinnetje met dr gemaakt die er in klom echt super leuk :d ik zal straks ff foto maken als de kleine man in bed ligt
Hier ook volgende week pas herfstvakantie maar ben zelf deze week al thuis van werk wegens omstandigheden en dochter gisteren en vandaag thuis gehouden van school omdat ze koorts had en flink hoest. Voelt dus al wel een beetje als vakantie, lekker binnen rommelen met dit vieze weer. Morgen en donderdag gaat dochter weer naar school en vrijdag zijn ze vrij dus wij kunnen donderdagavond al vertrekken om de zon nog even op te zoeken! Vooruitzichten zijn nu 27 graden, even opladen dus, heel veel zin in! Mamabri, sterkte donderdag...