Hallo Welke maat boxkleed moet je hebben als je binnenmaat van de box lxb 94x74 En als buitenmaat LxBxH 101x80x85 Ik had er 1 gekregen in het azivo pakket en kom een stukkie te kort Box is gekocht bij babydump! liefs Adrie
Ik ben benieuwd naar de reacties van de ervaringsdeskundigen. Deze vraag had ik ook willen/moeten plaatsen maar was te ongeduldig toen ik vanmiddag eindelijk een mooi boxkleed in een webwinkel zag Heb dezelfde binnenmaat box als jij en heb een boxkleed besteld van 105 x 85, zowel in de lengte als in de breedte 11 cm over dus. Ik dacht dat ik dat er wel een beetje bij in kon proppen of evt. dubbelvouwen, en zo heb ik een beetje speling voor als het kleed krimpt in de was...
Mijn boxkleed is ook net wat te groot voor de box. Aan de zijkanten staat krult hij net iets omhoog. Ik kon geen andere leuke vinden in de goede maat, en het staat niet storend. Al vind ik het wel raar dat alle boxen niet dezelfde maat hebben. Is toch veel makkelijker?
1 maat zou veel makkelijker zijn !! Ik ga der maar 1 halen van 100 bij 80 dan Bedankt voor het reageren!! Liefs Adrie
Bij mij krullen de randen van allebei de boxkleden die ik heb gekocht ook een beetje op. Schijnt veel voor te komen.... Ik kon geen beter passende vinden...
Soms is het ook wel fijn als de randen van het boxkleed iets omhoog staan. Als baby's gaan rollen is het wel fijn dat ze niet meteen tegen de spijlen aankomen.
Hallo Allemaal, Sinds de geboorte van onze zoon maart 2009 ben ik zelf aan de slag gegaan en heb al een hoop kleding en andere artikelen gemaakt. Leuk idee? Laat het me weten en ik maak een boxkleed voor jullie in ieder gewenste maat of model... Ik heb ook een website met voorbeelden. Voor meer info even pb alsjeblieft.