Tips!

Discussie in 'De lounge' gestart door Boordevol, 2 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Ik hoorde van iemand dat als je geen kleingeld bij je hebt of een muntje je ook de kop van een ronde sleutel kunt gebruiken voor een winkelwagen. Nooit meer aan gedacht tot ik gister een winkelwagen moest hebben maar geen munten had. Een sleutel met een ronde kop had ik wel, geprobeerd en het werkte hihi.

Nog meer mensen met een handige tip?

2. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Je kan ook gewoon een muntje halen bij dr kassa hihi meestal dan!

3. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Haha inclusief lang wachten in de rij vind ik dit toch echt handig. Sleutels heb ik altijd bij me :d

4. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Oh dat is een goede! Ik heb al zo vaak een muntje gehaald bij de klantenservice, omdat ik geen kleingeld bij me had en de gekregen muntjes weer kwijtgeraakt was, dat ik niet eens meer om zo'n muntje durf te vragen! :p

5. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Dat is een goede zeg!
    Ik bleek laatst niets bij me te hebben en dat was verdomd lastig boodschappen doen met een kind die alle kanten op gaat behalve de goede kant. Zal deze waarschijnlijk gauw uitproberen.

6. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Breekt je sleutel dan niet?

7. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Maar hier waar ik woon kan dat dus alleen bij de lidl en niet bij de jumbo c1000 en albert heijn.

8. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Ik heb het bij zowel de lidl als de albert heijn uitgeprobeerd. Je steekt de sleutel er gewoon in en trekt hem er na afloop uit dus hij breekt zeker niet.

9. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    De lidl hier heeft idd dat steek systeem. Sleutel kan er zelfs vaak gelijk al uit. Maar de rest van de supermarkten hier hebben een schuif waar je de munt in moet doen en daar werkt het dus niet bij

10. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Ohh nu begrijp ik het inderdaad. Die wagens heb ik weleens gezien maar de albert heijn bij ons herft mooie nieuwe wagens maar ook gewoon met insteek.

11. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
  12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Mijn vader werkt op een bedrijf met schroeven en revetten en die revetten passen ook in elk karretje
    Hier dus een auto vol revetten hahaha

Deel Deze Pagina