Ik hoorde van iemand dat als je geen kleingeld bij je hebt of een muntje je ook de kop van een ronde sleutel kunt gebruiken voor een winkelwagen. Nooit meer aan gedacht tot ik gister een winkelwagen moest hebben maar geen munten had. Een sleutel met een ronde kop had ik wel, geprobeerd en het werkte hihi. Nog meer mensen met een handige tip?
Oh dat is een goede! Ik heb al zo vaak een muntje gehaald bij de klantenservice, omdat ik geen kleingeld bij me had en de gekregen muntjes weer kwijtgeraakt was, dat ik niet eens meer om zo'n muntje durf te vragen!
Dat is een goede zeg! Ik bleek laatst niets bij me te hebben en dat was verdomd lastig boodschappen doen met een kind die alle kanten op gaat behalve de goede kant. Zal deze waarschijnlijk gauw uitproberen.
Ik heb het bij zowel de lidl als de albert heijn uitgeprobeerd. Je steekt de sleutel er gewoon in en trekt hem er na afloop uit dus hij breekt zeker niet.
De lidl hier heeft idd dat steek systeem. Sleutel kan er zelfs vaak gelijk al uit. Maar de rest van de supermarkten hier hebben een schuif waar je de munt in moet doen en daar werkt het dus niet bij
Ohh nu begrijp ik het inderdaad. Die wagens heb ik weleens gezien maar de albert heijn bij ons herft mooie nieuwe wagens maar ook gewoon met insteek.
Mijn vader werkt op een bedrijf met schroeven en revetten en die revetten passen ook in elk karretje Hier dus een auto vol revetten hahaha