help alsjeblieft dit heb ik nog nooit meegemaakt

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door wiesje, 6 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    hoihoi
    ik heb iets wat ik nog nooit meegemaakt heb, ik had maandag nod toen 2 kruidvat testjes gehaald met zon druppeldingetje, heeeel licht positief, herkende de klachten die ik met mijn zoontje had al een paar dagen dus wist het eigenlijk al... voor de zekerheid woensdag clearbleu digital met indicator gedaan deze gaf zwanger aan:):) mijn man vond het zo jammer dat hij het niet gezien had dat ik het deed hij heeft de test zelf gelukkig wel gezien, dus deden we heel gezellig vrijdagavond nog maals een clearbleu digital wat denk je wat NIET ZWANGER:$:( ik ben zo misselijk dat het echt niet kan missen maar goed dit is toch wel erg raar en heb dus meteen nog zon dure :xtest opgehaald om hem vanochtend te doen met ochtendurine zodat we dat uitgesloten hadden en vanmorgen dus weer getest en wat denk je NIET ZWANGER maar zo vreselijk misselijk.... ik weet nu echt niet meer wat ik moet denken... heb een missed abortion gehad en ik weet dus dat je hcg gewoon nog in je lichaam blijft,totdat het is afgestoten.. dus hoe kan dit?????????? nu dus 6 dagen overtijd??? iemand enig idee alsjeblieft???
    liefs wiesje

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ben bang dat het nog alle kanten op kan. Ik zou overmorgen nog een test doen en als deze weer NIET zwanger aan geeft, vrees ik het ergste..

3. die cb digital die je als laatste hebt gedaan was dat met of zonder conceptieindicator?
    Die digitale zonder conceptieindicator (Waar alleen zwanger of niet zwanger op komt te staan zonder het aantal weken), hebben namelijk dubbel zoveel hcg nodig (50 ipv 25). De verklaring voor de eerste negatieve die je hebt gedaan als die wel met conceptieindicator was, is misschien dat je hem in de avond hebt gedaan en icm met evt dat je had gedronken zat er nog niet genoeg hcg in je lijf om hem al positief uit te laten slaan? Heb je al een strepentest weer geprobeerd? Als die kv heeeel licht waren dan heb je misschien inderdaad gewoon weinig hcg in je lijf, en hoef jej e denk ik niet druk te maken.

Helaas kan het ook zo zijn dat het mis is, en dan kunnen je symptomen ook gemakkelijk nog een paar weken aanhouden.. Zou gewoon even kijken op een gewone test of de streep donkerder is en als het nodig is elke dag een testje om te kijken of ze donkerder worden, als dat je geruststelt. Dan kun je misschien over een paar dagen weer die cb digital doen??

4. ohja en wat ook zo kan zijn is dat je hcg 'piek' op een dag niet in de ochtend is maar op een ander moment van de dag, want ook hcg schommelt tijdens het verloop van een dag. Misschien op het moment dat je het misselijkst bent proberen te testen?

5. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    bedankt voor jullie snelle antwoorden...
    de testjes waren allemaal met indicator..
    en dat het mis is dat kan natuurlijk, maar dan moet de hcg hetzelfde blijven volgens mij toch??? en niet afnemen..
    ik ben behoorlijk bang voor een buiten baarmoederlijke zwangerschap ofzo ik weet ook niet goed of ik er wel of niet mee door moet lopen of maandag even naar de ha moet gaan of mijn gyn bellen??

6. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    je kunt iig je ha of gyn bellen, kan me voorstellen dat je graag zekerheid wil...

volgens mij als het een mk is, dan zou je inderdaad niet meteen geen hcg meer hebben...

Sterkte en duim voor je!

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap blijf je hcg aanmaken dus daar zou ik me niet zo druk om maken.

Ik zou morgen nog een keer testen en anders maandag de ha bellen

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

jeetje wat een onzekerheid meis, ik zou idd morgen nog een testje doen en als je de klachten blijft houden even de ha bellen voor een bloedtest

2luca zijn de cb digitale testen zonder indicator (dus die met zwanger of niet zwanger) echt 50 nodig?

9. Tese

Tese Niet meer actief

Ik denk niet dat een vk je verder kan helpen. Ze zeggen gewoon dat je over een paar dagen weer moet testen dus er zit niets anders op dan te wachten vrees ik. Even een opsteker, een vriendin van min had dit ook en was wel gewoon zwanger

10. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    maar je kunt misschien wel even bij de ha terecht, kan die een tast doen. Gewoon uitleggen dat de tests tegenstrijdige uitslag geven. Bovendien bij je maandag weer wat dagen verder, kan de hcg concentratie weer wat meer zijn.

Sterkte!

11. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Ja, lastig! maar inderdaad, mocht het mis zijn dan zit er toch nog hcg in je bloed wat zo'n test gewoon zou moeten aangeven.
    maandag voor de deur liggen bij het kruidvat, of zoek even op waar de winkels open zijn......
    Succes! hoop dat je lekker zwanger bent.

12. Zelf bij Ah verkopen ze cb testen!

Van die cb digtaal had ik meermaals gehoord dat die dubbel zo veel nodig hebben ja. Voor uitsluitsel even opzoeken op de site van cb of in de gebruiksaanwijzing als je hem hebt!

13. Nou ik heb het even opgezocht en de exacte waarden kon ik niet terugvinden maar die met conceptie indicator kun je zoals de plus test gebruiken vanaf 4 dagen voor je nod en die zonder zegt betrouwbaarder te zijn maar kun je pas doen vanaf je nod. Lijkt me dus dat die inderdaad minder gevoelig zijn omdat je ze pas later kunt doen.

14. corrientjuh

23 jun 2010
    93
    0
    0
    Justitie
    Zuid Holland- Westland
    Nou meiden, guess what... Ik heb precies hetzelfde.
    Had 4 dgn voor mijn NOD al een licht positieve test. Heb zelfs een paar testen gedaan en ze bleken allemaal een 2e streepje te geven (verschillende merken). Het leek me leuk voor een foto om inderdaad een CB digitale (zonder indicator) te doen, voor een foto voor in het plakboek. Krijg ik zaterdag de schrik van mijn leven: NIET ZWANGER. Du meteen naar kruidvat gereden, test 2v5 gehaald. Testje gedaan: Heel erg duidelijk een 2e streep. Zojuist weer een CB digitaal gedaan, en wederom niet zwanger... Snap er ook helemaal niets van....

15. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    CB schijnt wel meer HCG nodig te hebben in tegenstelling van bijv K2v5.... misschien dat dat wat verklaart??

16. corrientjuh

23 jun 2010
    93
    0
    0
    Justitie
    Zuid Holland- Westland
    Tja... Onzeker wordt je er wel van... Maar probeer het positief te zien: de kruidvat 2v5 had bij mij wel een donker 2e streepje...

Maar het vreemde bij de cb test is ook het volgende: Ik haalde de teststrip eruit en bij zowel de 1e als de 2e 'niet-zwanger-test' was er op de teststrip wel een 2e streepje te zien. Nou kan ik alleen nergens vinden wat dat betekend...

17. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Je kan ook negatief testen als het nog niet is afgestoten.. ik heb dat zelf ook gehad.. ik heb 1 x zelf na positef getest te hebben erna negatief getest (streepje werd steeds licher) en erna negatief en toen nog 2 weken ermee gelopen voor de de gyno me medicijnen gaf om het af te laten komen..

Hoop dat je gewoon positief test snel!!

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dat tweede streepje zie je altijd ook al ben je niet zwanger. ik heb begrepen dat deze testen namelijk niet alleen reageren op hcg maar ook op een andere stof die je in je lichaam hebt. zegt niks over dat hij positief is helaas

19. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

Bah, wat naar, Wiesje.
    Mocht je volgende test (met ochtendurine) weer negatief zijn, dan ben ik bang dat je niet (meer) zwanger bent. Ik duim voor je dat het gewoon lekker goed zit, maar snap best dat je hiervan behoorlijk overstuur kan zijn.

Veel suuces en sterkte meid.

Deel Deze Pagina