Zijn er nog meer meiden die ervaring hebben met indrooglijntje clearblue plus? Ik heb een dun pennenstreepje, dat is toch indrooglijntje of zijn er andere ervaringen?
Bij mij kwam er wel gelijk echt een dikke plus op de clear blue te staan maar opgedroogd was het inderdaad een pennenstreep. Weet niet of je met het doorlopen van de test wel gelijk een dik kruis had??
met heel veel turen meende ik heeeeeeeeel vaag iets te zien (wel dik) (waarschijnlijk dus niks...). Nu na opdrogen een duidelijke pennestreep met licht ernaast. Negatief denk ik dus. Super beankt voor je reactie!
tot nu toe heb ik gelezen dat een pennenstreep negatief is (zeg niet dta je niet over een paar dagen wel psoi zou kunnen tetsen). maar hoorde dat een clearblue test wel vaker een pennenstreep kan geven maar dan negatief is helaas
Ja dat idee heb ik er ook bij hoor, maar het is wel heel verwarrend, want hij is best duidelijk nu en dan ga je toch twijfelen. Toch maar weer overstappen op kv testjes denk ik...
Wat zou het makkelijk zijn als je in je buik zou kunnen kijken En die digitale testen maken het er ook echt niet gemakkelijker or vind ik.
inderdaad meiden ! Als het posi is dan is digi wel top! Ik heb er de vorige keer de hele dag naar gekeken toen ie posi was , tot het batterijtje op was,kon het niet geloven. Nou nog even geduld hebben voor mij. Misschien moet ik eens aandelen clearblue kopen .