Ik moet ff klagen... Afgelopen zondag is mn opa overleden en omdat de zus van mn moeder het teveel moeite vind om te helpen met alles te regelen heb ik het op me genomen om de bloemen te regelen. nu heb ik dus alles samengesteld en de bestelling gedaan, maar omdat ik van verschillende mensen geld moet krijgen voor de bloemen wilde ik achteraf betalen (via afterpay). nu keurt afterpay mn betaling af en kan de bestelling niet afronden. ik kan zelf alleen met mn zakelijke pas internet bankieren en mn man heeft de prive pas waarmee dat kan in zn portemonnee. ik heb net ff een potje zitten janken om die stomme betaling (en het verdriet dat er nu beetje bij beetje uit komt natuurlijk). Heb net alweer gebeld over de bloemen en als het vanavond via ideal betaald wordt komt het ook nog goed en wordt het gewoon vrijdag bezorgd in het rouwcentrum gelukkig. Sorry, moest het ff kwijt. mn man is aan het werk en ik kan het ff nergens anders kwijt omdat ik nu even geen tijd heb om ff een bakkie te gaan doen bij een vriendin oid. heb ook nog een zoontje dat wat benauwd is en dus niet lekker in zn vel zit. oke nu houd ik op met klagen want ik kan nog wel ff doorgaan met alles wat er de afgelopen periode is gebeurt. dank jullie wel voor het lezen iig.
helaas is mn man op woensdag altijd laat en komt er vanavond ook nog iemand iets ophalen. het uithuilen zal ff moeten wachten ben ik bang. heb nu ff mn muziek hard gezet en ga me ff afreageren met poetsen ofzo.
Gecondoleerd met het overlijden van je opa en kan me goed voorstellen dat zoiets net de druppel is. Knuffel!