Hoi, Ik verdenk mijn zoontje ervan een pectus carinatum te hebben. Hij is nu 2,5. Het valt bijna niet op en ik weet ook helemaal niet zeker of hij het heeft, maar ik heb wel zwaar dat vermoeden. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Nee, ik ben er niet bekend mee. Maar ik ben nu wel nieuwsgierig waarom jij dit denkt. Kun je eens een foto laten zien?
mijn broertje heeft het en mijn vader had het mijn broertje groeit daadwerkelijk het gedeelte van borstkas naar binnen lijkt erg vreemd word verder niks mee gedaan, hij heeft er geen hinder van anders geef je het de volgende keer op het cb even aan
Ja naar binnen, dan is een trechterborst. Maar dit is dus precies het tegenovergestelde. Ik ga het zeker laten nakijken. Gewoon om te weten ja of nee.
Mijn vriend heeft het ook en mijn oudste zoontje van bijna 2 heeft het ook. Bij de jongste is nog maar een heel klein kluiltje ben benieuwd hoed at zich verder gaat ontwikkelen. Bij de oudste dachten ze altijd dat hij het benuawd had daardoor zijn we er achter gekomen, maar er is niks aan gedaan. En wordt ook niks aan gedaan. hij heeft het niet zo erg als op de foto hoor