Ik heb een grote liefde voor dieren...Je kan zo gek niet bedenken en ik heb ze wel gehad! Behalve reptielen ik vind dat die nie in een kooitje moeten leven! Hieronder wat ik nu in huis heb! 2 honden Laika & Mindi! Laika is een kruising met boomer & duitse herder. Mindi is een ras echte Cavalier King Charles Spaniel! 3 katten Demsi,Kimba en Chik! Demsi is een Europese korthaar lapjespoes Kimba is een Europese korthaar rood-witte kater Chik is een Europese korthaar schildpad poes 2 konijnen Buddy & Belle! Buddy is een kruising dwerg-voskonijn Belle is een vos konijn (albino)
Hier ook een dierengek. Ik heb twee katten, britse kortharen. Een blauwe kater genaamd Melchior en een lilac poes Zaza. Verder twee konijntjes, hangoordwergjes, een zwart rammetje Flappie en een blauw Voedstertje Semmie. En dan nog drie kippen, een bruine Hollandse kriel: Kakelinorka, en twee zwart/witte Wyandottes Becky en Izzie. En een bijrijdpaardje waar ik 3 x per week op rijd.
hier ook dieren lief hebber onze dieren zijn hondje 1 kanarie 2 valk parkieten 1 hamster 2 schilpadden verder hebben we een boederij dus heel erg veel buiten dieren
Heb je echte europese kortharen of normale htk katten? Europese korthaar is namelijk een erkend ras met stamboom en zijn ruim 600 euro per stuk,alleen word die naam vaak gebruikt voor normale huis,tuin en keukenkatten.... ik heb 4 katten, allen zijn maine coons met stamboom. Morgan, Tera, Isis en Lily. 2 schildpadden, roodwang en geelwang. pleun 1 en pleun 2 ik had nog allemaal vissen maar die zijn dood. Lily: http://www.catterytigerlily.nl/Offsprin ... 8kopie.jpg Isis; http://i7.photobucket.com/albums/y254/c ... /55688.jpg http://www.catterytigerlily.nl/Offsprin ... 8kopie.jpg Tera; http://i7.photobucket.com/albums/y254/c ... iGiOTe.jpg morgan kn ik zo snel niet vinden
Ik heb bij de kater en de lapjes een paspoort en stamboom en bij de schildpad niet! maar daarvan heb ik beide ouders gezien en was een hobby fokker!
hmm een Eurpese korthaar mag alleen de natuurlijke kleuren zijn, wat betekend dat ze alleen worden gefokt in de kleuren zwart, rood, blauw en creme, al dan niet met witte aftekeningen of tabbytekening in de vacht en effen wit, schildpad komt niet voor, dat zijn bicolouren... Hoe zit dat dan
Ik heb een tijd een eigen pony gehad, maar toen ik een baan kreeg had ik zo weinig tijd voor der dat dat niet eerlijk was,... Heb toen een tijdje een verzorgster gehad maar dat was ook niet altijd alles! Ik betaalde de kosten en zij de LOL. Toen na een ongeluk kon ik niks anders dan der verkopen want ik mocht 1,5 jr niet meer rijden! Dat is nu inmiddels voorbij en nadat ik weer helemaal hersteld ben ga ik weer in de les op de manege. Ff weer de greepjes van het vak leren! Me man zegt dat er over een jaar of 5 tot 10 weer een eigenpaard/gezinspaard zal komen.
Weet ik veel in het paspoort staat toch echt EK. Voor mij is het gewoon mijn kat stamboom geen stamboom zou mij het boeien Maar heb wel een stamboom bij die 2 dus weet het verder ook niet! Ga me hier ook nie druk over maken.
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik hoop dat je niet genakt bent en veel geld voor die kat hebt betaald hoor meer niet. Niet dat je liegt ofzo
Ja dan is het jammer, ik houdt toch wel van ze of ze nou wel of geen ras is! Me man wilt als ALLE dieren overleden zijn een hond en een kat! Maar wel beide van een bepaald ras!
Je zegt: Ja dat is dan jammer, maar 600 euro per kat is best veel toch , best zonde! en wat voor hond en kat willen jullie dan? Maargoed hopen dat die je nu hebt nog lang meegaan.
Me man wil als hond een Langharige (herders) hond (herders ras zoals bearded,border,schotse collie en ja anders een andere rashond met langhaar) En als kat willen en we een Main Coon,Boskat of Ragdoll maar die gaat dan voor geen GOUD naar buiten!
Ik heb ook een maine coon gehad en die ging ook echt niet naar buiten Heb nu nog een kater Mauro en dat is een heilige birmaan ook die komt niet buiten. Verder heb ik ook een hond dat is een teefje een Berner Sennen en heet Misty
Ik heb een bull-terrier en een jack russel. Verder heb ik een leguaan en een sporenschildpad (die grote die je in Burgers zoo ziet zitten). En wat betreft reptielen in een kooitje... Mijn leguaan heeft een terrarium van 3 meter breed,2,5 meter diep en 3,5 meter hoog,dus dat is geen `kooitje` en de schildpad heeft een tuin van 33 meter diep en 6 meter breed. Voor zijn winterslaap heeft hij een super-de-luxe tuinhuisje met infrarood licht voor de warmte en een warmte bed met stro,dus zo zielig zijn mijn reptielen niet .
Hier ook een dierentuin 3 Ragdolls (2 katers, 1 poes) Een franse hangoor Een tropisch aquarium En over 2,5 week een Amerikaanse Stafford pup !
hier lopen twee HTK-tjes en één Maine Coon (met stamboom maar zo'n papiertje blijkt uit eigen ervaring weinig waarde te hebben)
Wij hebben drie katten 2 europese kortharen en 1 pers en een koi vijver we hadden ook een tropisch aquaruim maar die is sinds kort weg..
Hier ook een kleine dierentuin wij hebben: Kees een westy Reu Tank een old englisch bulldog Teef Nobby een HTK kat Kater Sylvester een HTK kat Kater boris en doris zijn konijnen Rammen Karel en Miep zijn cavia's beer en zeug blub1 en blub2 zijn sluierstaarten Joris een belgisch trekpaard Hengst Sandokan een shetlander Ruin zo als ik het zo neer zet is het best veel
Wij hebben 3 sphynx katjes. Naakt katten dus. Twee (ex)katers en een poesje. Bo, Boef en Belle. En een leenkat de kat van de buren is heel vaak bij ons. Het kriebelt om er eentje bij te nemen, maar het gaat nu heel goed zo dus we laten het maar zo. Het liefst zou ik nog veel meer dieren willen maar vriendlief niet.. Foto`s kun je zien op onze website!