iMama; Mijn baas hoopt inderdaad dat ik zelf ontslag zal nemen. En snap heus wel dat mijn baas dit niet leuk vind, maar ik vind het zelf ook niet leuk dat het zo moet. Maar de gezondheid van mij en mn kindje staan voorop. Mijn vk heeft me in 3 weken sterk achteruit zien gaan. Blaasontsteking is voorbij, morgen moet ik wss weer aan het werk. Als het weer niet gaat, gooi ik het idd maar op harde buiken. Mentiera; ja die vraag is echt waar. Ellies25; Toen ik aan mijn baan begon, had ik het super naar mijn zin. Maar sinds het conflict niet meer. Ik ben werkwillig, maar idd in deze tijd en ook nog zwanger is er geen andere baan te vinden en ik heb mn baan wel echt nodig. Suusjeuh; Ik loop al bij de arbo, maar deze kiest duidelijk partij voor mijn werkgever, volgens hem ben ik een gezonde zwangere met een beetje stress. Terwijl de 1e arboarts wel degelijk aan mijn kant stond, maar ze sturen mij niet meer naar hem toe (geen idee waarom) Samantha1985; Ik slik het echt minimaal, en dit is puur gerelateerd aan werk en maar voor een klein deel aan privé. Mag het ook alleen maar in m'n 2e trimester slikken, als het dan niet beter gaat moet ik terugkomen. Ik heb ook geen idee wat mijn werkgever tegen de arbo zegt, maar bedrijfsarts weet van alles af, neemt me niet serieus. Er is van hun uit ook een p&o medewerker gestuurd, die me waarschuwt voor financiele sancties (kiest ook partij voor werkgever), terwijl ik doodziek op bed lag! Welke instanties kan ik nog meer inschakelen buiten het uwv en juridisch loket?
Wat is dat P&O voor een bedrijf? Verzuimpolitie? Nieuws detail: ZEMBLA[tt_news]=58656 Als dit geen arts is, ben je ze wettelijk geen verklaring schuldig. Het zijn dan callcenter medewerkers, die kunnen niet bepalen of je ziek bent of niet. Check dit even goed!!
ik heb via de huisart een psychiater aangevraag... en ik moet mee om hulp vragen,een maatschappelijke werker die het allemaal voor je regelt en die ook de hele situatie weet zodat jij rust kan houden en hij/zij alles voor je regelt en zorg dat alles in orde komt... En als je lid ben van de vakbond zou ik die ook om hulp vragen.. ik ben helaas niet lid van een vakbond. j-loket ben je al geweest je kan er nog een keer heen maar zou niet echt helpen denk ik.. denk dat wat hierboven staat na een psychiater en zorgen dat je een maatschappelijker werker krijg... want zolang jij onder behandeling ben van een psychiater kan je werk gever alleen maar inzien dat hij verkeert zit en dat er toch iets van binnen in je ziet wat niet goed is... (net als ik) zeg ook altijd een mens kan mooi van buiten zijn maar heel onelukkig en ziek van binnen... en dat ziet jou werkgever , bedrijfarts niet. gelukkig geloof mij bedrijfarst me wel.... heb je ook al een potje staan janken misschien heel dom maar wil nog wel eens helpen bij je bedrijfarts als je gewoon helemaal door het lint gaat en gewoon spontaan gaat janken omdat niemand je geloof... deed ik ook namelijk en het heeft goed geholpen... En het klinkt raar maar misschien moet je er ff een schrepje boven op doen kwa ziek zijn gewoon erger maken dan het is en erger voelen als je ergens voor een afspraak heen moet en overal om moeten janken en overal pijn hebben bijvoorbeeld... En ook al moet je na het ziekenhuis maak niet uit gewoon gaan.. en bel gewoon elke week je huisarts zodat je iemand achter de hand heb die van de situatie afweet doe ik ook... je maak het erger namelijk zodat als je baas je huisarts belt kan die zeggen van nou meneer/mevrouw baas ze belt elke week dus zou het goed gaan NEE denk het niet anders belt ze niet elke week... oke je huisarts kan niet veel doen voor je baas maar je staat wel regegistreed dat je vaak beld of komt en dat er degelijk wel wat aan de hand is... meis ga na je huisarts vraag een psychiater aan en zeg dat de pillen niet meer aanslaan ook al doen ze dat wel...en zeg dat je je ook zorgen maak om de beeb in je buik en dat je daar alleen maar meer stress van krijg omdat je niet meer weet wat je moet doen...en ga hard janken... je kan vast wel toneel spelen en vooral met hormonen...gewoon aan iets zieligs denken en hoppa de tranen komen... eigelijk is het misbruik van de situatie maken maar he wie komt er achter... niemand kan voelen wat je vna binnen voelt toch... en om eerlijk te zijn niemand is eerlijk en ik doe het al jaren om goed geholpen te worden want je word gewoon echt vaak van het kastje na de muur gestuurd en dat moet gewoon voorbij zijn... en ook al ben ik 26 jaar dus nog jong en oke weet niet veel van over hoe en wat alles gaat maar heb geweldige ouders die me helpen en zeggen wat ik moet doen en ik heb geluisterd en wat ik hierboven allemaal zeg heb ik ook echt gedaan en het heeft mij enorma geholpen... en hopelijk help het jou ook... spreek met je vriend/man erover wat ik gezecht heb en kijk wat hij zeg ook al zeg hij nee probeer het gewoon nee heb je en ja kan je krijgen en ik ben niet de enigste die het op deze manier doet er zijn er heel veel maar veel mensen durven er niet voor uit tekomen of durven het aan iemand een tip erover te geven.... ik voel me na dit alles wat ik gedaan heb (zoals hierboven) niet meer gestress. heel af en toe wil ik nog ff uit me slof schrieten als echt iets niet luk of me niet zint maar dat heeft nu meer met me hormonen te maken dan met de stress... ik zit nu lekkerder in me vel en wil ook best wel weer werken maar omdat mij contract 31 juli afloop en niet verlengt word ga ik ook niet meer werken... ik stel het zolang mogelijjk uit bij de bedrijfarts en kan me niets schelen wat mensen er van vinden of denken...want je moet aan je zelf denken en niet wat een ander zeg of vindt men ka je allen tips geven wat jij ermee doet moet je zelf bepalen... maar ik hoop zo dat je mij tip wat hier allemaal boven staat aanneemt want het is niet leuk om zo te genieten van je zwangerschap... en ik kan het weten... sorry dat die zo lang is maar ik moet er mee kappen want heb zo een afspraak bij de dok... Ik zit er namelijk ook nog steeds in en zorg dat ze achter me blijven staan...