pijn in onderrug, krampen en pijnlijke onderbuik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door tatoetje, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tatoetje

tatoetje Lid

28 mei 2008
    13
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Ik ben nu al 9 maanden bezig om zwanger te worden en iedereen die bezig is weet dat wachten en de teleurstelling vreselijk zijn. Mijn zusje was ook bezig en is na 3 maanden zwanger geworden, ik ben heel blij voor haar maar voelde me zo vreselijk rot (heb ik ook tegen haar gezegd en ze begreep het en houdt ontzettend lief rekening met mij) Nu heb ik deze maand een goed gevoel over een zwangerschap...ik heb zeurende pijn in mijn onderrug en krampen in mijn buik, pijnlijke borsten en af en toe misselijk...als je eenmaal bezig bent dan lijkt het wel of je elke maand zwanger bent want de klachten zijn altijd aanwezig al dan niet voor de menstruatie!

Nu vraag ik me af, die pijnlijke onderrug kan dat er mee te maken hebben want dat heb ik nog niet eerder gehad?! Ik hoop het zo erg, heb geen zin meer in teleurstelling en zou zo vreselijk blij zijn!

Liefs tatoetje

2. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    heykes
    -----------

bij mij is was het eerste symtoom ben 2 dagen overtijd en heb enkel bij het afvegen beetje bruin verlies dus wie weet :)
    had je die andere symtomen er ook al voor?
    je denk ook dat het pijnlijk is dat iemand dan voor je zwanger is en dat zei na 3 maand al zwanger is :cry:
    waneer moet je testen?
    ik hoop voor jou dat het zover zal zijn

xjes

3. tatoetje

tatoetje Lid

28 mei 2008
    13
    0
    0

Ja heb elke maand wel een bepaalde klacht waardoor je denkt dat je zwanger bent en dan toch weer die :evil: :evil: heel vervelend!
    Hoe lang ben jij bezig? Ik ben ook heel erg blij hoor dat mijn zusje met 3 maanden zwanger is geraakt en er niet 9 maanden over doet. dinsdag is mijn NOD dus test eind volgende week om er zeker van te zijn... Ik heb ook vaker bruinverlies gehad en was zomaar weer een paar dagen over tijd, heb zelfs een inwendige echo gehad maar bleek niet zwanger dus ik hoop echt heel erg voor jou dat het wel zo is!
    wanneer ga jij testen?

Gr. Tatoetje

4. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    heykes
    ----------
    ik zit in mijn eerste ronde
    maar bij mijn twee andere kids was het ook raad van eerste week
    en idd het lichaam houd ons vaak voor de gek he ;)
    ik ga morgenvroeg eens testen
    ik heb twee mogelijkheden of se komen vandaag of morgen door of mss dan toch zwanger
    ik had ook die klachten zo iets weekje voor de nod dus mss wie weet he :D

liefst

5. tatoetje

tatoetje Lid

28 mei 2008
    13
    0
    0
    laten we het hopen! ik zal voor ons duimen! en ik hou je op de hoogte.

groetjes

6. tatoetje

tatoetje Lid

28 mei 2008
    13
    0
    0
    JAAAAAAAA, het was raak hoor! ben hartstikke zwanger, eindelijk na 9 maanden....ben helemaal, ontzettend, vreselijk blij!

Ik hoop dat jij ook zwanger bent! laat je het even weten?!

Groeten Tatoetje

7. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!
    Geniet ervan

Deel Deze Pagina