Hallo DAmes Ik voel me op en top zwanger (2x per nacht nachtmerrie/ al 4 dagen sàvonds buikpijn alsof de ongie doorbreekt maar er komt niets) Maar nog geen duidelijke test. Nu heb ik vandaag een kv test 2voor 5euro gedaan en daar kwam na 5minuten een lichte schaduw als tweede streepje. Helaas geen foto... afgelopen woensdag had ik ook na 5 minuten een lichte schaduw maar hij is nu niet donkerder geworden. Ik heb geen idee wanneer ik mijn NOD heb, dus dat maakt het ook nog lastig. Heeft iemand weleens een lichte schaduwstreep gehad. Hij is op de plek waar het 2e streepje moet staan en is ook even breed als teststreep.
dank je voor je vlotte reactie. Ik heb het idee dat hij zelfs nog iets donkerder opgedroogd is dan de test van woensdag. Dus dat betekent.... Maar goed ik kan het niet echt goed zien dus morgen bij daglicht maar even kijken.
Na 5 minuten mag je niet meer op de test kijken, dat is buiten de tijd Ik hoop dat je zwanger bent. Test anders over een paar dagen nog een keer, gezien de onbekende NOD. Anders heb je elke keer negatieve testjes terwijl het misschien een positieve moet zijn.
hey ik heb hetzelfde probleem heb al zes verschillende testen gedaan en iedere x een lichte dunne streep weet niet wat ik moet denken heb wel krampjes maar niet zoals bij me ondi groetjes susanne
deze testen hebben normaal geen vals lijntje.Ik heb zelf deze test gebruikt met 3 dagen ertussen en zag hier wel een verschil.
idd mercedes ik wacht nu ook in ieder geval tot maandag om weer te testen. Het wordt een beetje een dure aangelegenheid zo!!! Jullie horen van me
Ik lees dat je bent uitgegaan van een 32 dagen cyclus en dus nu 6 dagen overtijd bent. Echter, je laatste cyclus was 42 dagen en die daarvoor 35. Ik zou nu gewoon weer 42 dagen aanhouden, wat inhoud dat je nu op dag 38 zit en dus 4 dagen voor NOD en officieel dus te vroeg voor een test! Succes maandag