Ik ben dus uitgerekend in April. Ik weet echt niet wat voor kleding ik moet halen. Het kan koud zijn, maar ook al heel warm. Althans, hoe ik me de afgelopen jaren herinner? Meer dames met april/ voorjaars-kindjes hier?
Ik zou gewoon wat rompers met lange en korte mouwen halen. Is het wel mooi weer kan een shirtje/truitje met romper korte mouw er onder. Is het wel koud weer dan een romper met lange mouwen eronder. Verder zou ik voor de zekerheid lekker een paar vestjes of zo aanschaffen. Is voor de frisse momenten altijd fijn om te hebben.
Mijn kindje is van begin april en in de eerste weken had hij alleen van die zachte pakjes aan en altijd lange mouwen. Buiten een dik jasje want het was echt nog best koud! Maar ik herinner me ook nog Koninginnedag en toen was het warm en lag hij gewoon in z'n t-shirtje met korte mouwen in de kinderwagen. Ik denk idd dat je gewoon vanalles wat moet hebben
van alles wat zodat je in laagjes kunt werken. onze dochter is van 9 april en ik geloof dat t 10 en 11 april heel warm was.
Hier kindje eind maart. Had vooral veel lange mouwen shirtjes en rompertjes met korte mouwen. Ook had ik lange mouwen rompertjes waar ik tshirt over deed. Na een paar weken zaten we buiten met warm weer.. kwamen de shirtjes weer goed van pas en heb toen ook kort broekje etc bij gehaald.. Verder gewoon zachte Joggingbroekjes (dikker en dunner) Ook had ik 1 dik vestjasje en 2 gewone vestjes. Nu ik dit terug lees vanallles wat dus
mijn dochter is van 12 april en heeft de eerste weken echt rompers lange mouw en daarover shirt met lange mouw en broekje aangehad hoor! ze kunnen zich nog zo moeilijk warm houden, ook als is het 25 graden.
Ik zou van alles wat kopen, maar niet te veel. Je kunt beter bij (laten) halen, dan de helft niet gebruiken denk ik dan.
Dat is niet per se waar hoor. Ons kindje werd geboren met 25 graden en had na een dag of 3 al korte mouwtjes aan en kon zich prima warm houden. Als hij én een romper met lange mouwen én een shirtje met lange mouwen aan had gehad, was hij gesmolten denk ik
een romper met lange mouwen en een dunne longsleeve erover is prima. En gewone broeken, ongevoerd. Zou ik zeggen
In het begin ga je niet zo vaak naar buiten als het koud is; althans dat deed ik niet. In huis stook je het misschien een graadje warmer dan je gewend bent voor jezelf. Verder draag je ze of in een doek tegen je lichaam, of liggen ze in een wandelwagen met dekentjes en evt. kruik als het heel koud is, dus in mijn ervaring is echte winterkleding nergens voor nodig. Helemaal in het begin vond ik kruippakjes het fijnst, en als het koud was deed ik daar een romper met lange mouwen onder, en anders eentje met korte of zonder mouwen. Maar ik had ook wel broekjes en shirtjes; allemaal lekker zacht en vrij warm, maar niet overdreven dik.