Lieve (aanstaande) mama's Wie heeft er ervaring met innestelinf krampjes? Ik zit vandaag 6 dpo en heb sinds vandaag kramp links richting mn lies toe best pijnlijk! Ik weet zeker dat ik mn ovulatie 6 dagen geleden heb gehad vanwege ovulatiepijn.. ik weet dat die pijn komt door naderende eisprong dit is toen paar cyclussen geleden gecheckt Door de gyn toen ik weer zo'n pijn had. Deze ronde was een goede ronde voor ons! Pcs op het goeie moment geklust enz! Vanmorgen op mn werk werd ik misselijk van de koffielucht. En heb telkens vlagen met hoofdpijn Graag hoor ik jullie ervaringen
Ik had het zelfde afgelopen maand en ook wat bloedverlies rond de innestelingsperiode. Echter heeft het jammer genoeg niet tot een zwangerschap geleid.. Hopelijk bij jou wel!!
Wat jammer dat het bij jou tot niets geleidt heeft dat maakt mij ook erg onzeker zit inmiddels in ronde 9. Dus ga je vanalles voelen en zien hahaha ik had vorige maand zelfs zo erg dat ik streepjes zag die er niet waren heb me deze maand gelukkig goed kunnen herpakken maarja nou hopen dat het resultaat heeft Ik zie trouwens dat je al mocht testen aan je banner te zien heb je dat al gedaan? Ben erg benieuwd naar je antwoord!
Ik had op 10 dpo heel erge kramp/steken rechts onderin richting mijn lies en 's avonds trok het zelfs door in mijn been. Zie banner voor het resultaat
Oe spannend bij mij is het ondertussen ook doorgetrokken naar mn rug en bovenbeen. Gefeliciteerd nog met jullie wondertje!
Ik ben vandaag ook 6 dpo en had vandaag hele erge zeurende pijn in me buik. Heb al een paar dagen last van alsof je ongesteld wordt, maar vandaag was het heel erg en trok het alleen weg wanneer ik ging liggen. Gister trok het ook door naar me been. En al dagen last van rugpijn Hoop dat het voor ons goed uitpakt!
Helaas kan het van alles betekenen.... Afgelopem cyclus vanaf 9 dpo ook spierpijn gehad in men buik gebied rond de navel en veel krampjes in men linker eierstok... Nog nooit gevoeld de afgelopen rondes,,, helaas toch gewoon ongi geworden,,, je lichaam kan je van alles laten voelen voor je nod datum.. Alleen een positieve test zal kunnen uitsluiten of je symptomen daadwerkelijk met een zwangerschap te maken hebben gehad,,, dus even geduld nog... Ik hoop natuurlijk dat het positief uitpakt... Maar je zal geduld moeten hebben.. Succes
Vandaag 7 dpo en ik kon het vanmorgen niet laten had nog een 2v5 kruidvat test liggen. Ik lijk wel iets te zien maar moet goed turen dit zag ik al na 1 min. Hopelijk betekend het iets vandaag opgestaan met vreselijk pijnlijke borsten en nog steeds links in mn lies steken zodra ik zit. Vanmorgen ook misselijk en ik produceer giga veel speeksel. Ben benieuwd!
ik had zowel bij mijn zwangerschap als bij mijn menstruatie krampen. Het kan maar het zegt niets. je kunt ook zwanger zijn/worden zonder krampen en pijn
Wiskagirl: negatief getest, menstruatie wil overigens niet echt doorzetten en heb enorme steken in mijn buik. Loopt allemaal een beetje vreemd dus.
Jammer jajo hopelijk heb je snel zekerheid hier nog steeds misselijk en krampen en behoorlijk pijnlijke boobies maandag ga ik nog een x testen!
Oeww jij ook hier wiskagirl? 😁 Ik wou even inhaken op het pijnlijke steken, dat heb ik ook, heeel erg elke keer als ik ga zitten of opstaan doet het extra pijn en nu ook al de hele avond als ik gewoon zit of lig voel ik het.. Zit echt in m'n onderbuik en trekt naar m'n lies toe.. Fingers crossed ook voor jullie!
Jaaa haha hilse nog een paar dagen voor mij en dan hoop ik zekerheid te hebben!. Buikpijn is er hier ook nog steeds en plof boobies ondertussen