Help, baarmoeder groeit niet nu 26 weken.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamamiess, 6 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Jammer van de echo maar wel fijn dat je toch wat gerust gesteld bent!
    Gelukkig kan je weer snel terug komen.

2. Hertje007

Hertje007 Lid

22 aug 2016
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoop dat je goed nieuws hebt gekregen vanmorgen!

3. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Hoe is het gegaan

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hoe was het vandaag?

5. Mamamiess

Mamamiess Lid

18 jul 2015
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    De echo zag er voor nu goed uit, baby ligt heel diep in mijn buik/bijna tegen mijn rug aan! Alleen de reden dat me baarmoeder niet groeit hebben ze niet kunnen vinden.. Maandag afspraak in amc daar gaan ze verder onderzoek doen. Was wel gerust stellend om de kleine man even tezien en tehoren! Alleen het hoofdje was 27,3 weken en het lijfje 26,4 weken en hij werd geschat op 1 kilo al... Is dit normaal? Ik hou jullie op de hoogte! Excuses voor het late andwoord, drukke dag gehad vandaag x

6. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Ik denk dat de verhouding nog wel zal veranderen.. Ik ben blij dat je al wat duidelijkheid hebt en wens je veel succes! Ik weet niet of jet gewicht goed is misschien iemand anders die je kan helpen.

Liefs

7. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Zijn hoofdje en lijfje meten prima, mijn jongens liepen ook altijd wat voor. Het waren ook flinke kerels bij de geboorte :) Maar het is wel heel onzeker allemaal dat je bm niet groeit. Ik hoop dat ze bij het amc een goede verklaring hebben en valt het allemaal ontzettend mee.

8. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Ik ben geen deskundige op dit gebied, maar dit klinkt mij helemaal niet zorgwekkend in de oren. De metingen wijken vaak wel een beetje af, en het scheelt als ik me niet vergis helemaal niet zoveel met je daadwerkelijke zwangerschapsduur. Die ligt rond de 27 weken nu denk ik? Het gewicht komt ook overeen met je termijn dan. Wat aan de zware kant, maar gezien de kans op een kleine meetfout en het tempo van groei nu zou ik er niet meteen wakker van liggen. Geen reden tot zorgen op basis hiervan dus!
    Succes komende maandag!

9. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Volstrekt normale metingen! Wat fijn!
    Groeit de baarmoeder echt niet, of lijkt hij niet te groeien? Als het kindje Zo verstopt zit is dat misschien niet hoed te beoordelen. Neem aan dat kindje ook voldoende vruchtwater heeft etc.

Deel Deze Pagina