na weken lang strijd hebben.....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Little22Miracle, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Little22Miracle

Little22Miracle Actief lid

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Kan mijn zoontje ineens in nog geen week tijd, zelf in slaap vallen in zn bedje,
    Geen uren lang verplicht zitten op de bank, doet ie zn middag slaapjes, en geen hazeslaapjes, ben zo trots,
    Alleen nu mis ik dat kroelen uren lang, kan er wel om janken , pff eerst wil ik dit zo graag en nu mis ik dit. Vraag me af of andere moeders dit ook hebben gehad

2. Lau83

Lau83 Actief lid

28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Heel herkenbaar! Vond ik het eerst zo slopend dat mijn zoontje alleen bij ons in bed wilde slapen, maar nu hij weer in zijn eigen bedje slaapt kan ik echt niet wachten tot het ochtend is en hij weer lekker even tussen ons in komt liggen! Soms moet ik mij echt inhouden om hem na zijn late fles niet in ons bed te laten liggen.

3. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap het helemaal! Ik had het ook. Mijn meisje viel alleen bij mij rechtop in slaap en in bed overdag was drama. Toen dacht ik steeds wat kan ik doen om haar lekker in bedje te laten slapen en nu ze altijd heerlijk in haar eigen bedje slaapt mis ik het vreselijk! Hoor ik ook nog van mn schoonmoeder dat ze bij haar in dr armen heeft geslapen tijdens oppassen nou echt niet leuk heb flink lopen janken!!! Nu ze ouder wordt vind ik het ook steeds gezelliger worden omdat ze steeds meer kan echt genieten jammer dat ze veel slaapt haha....

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha ja! Mijn zoontje had toen hij een maand of 7/8 was een periode van een week of 4/5 dat hij voreg wakker werd (5 uur) en dan alleen tussen ons in, liefst aan de borst, verder sliep. Héérlijk.. was zomaar opeens over en ben nog steeds aan het afkicken ;)

5. Little22Miracle

Little22Miracle Actief lid

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Ben dus gelukkig niet de enige, we willen zo graag dat onze kindjes zelfstandig zijn, maar aan de andere kant willen we het niet haha

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Heel herkenbaar! Hier ging het rond de 4 maanden ook ineens goed. En daar zat ik dan, zonder kind in mn armen.

7. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Zooooo herkenbaar. Zoonlief lag bij veel nachtelijk onrust en als hij ziek was het liefst bij ons in bed. Laatst was hij nog ziek. Proberen hem eerst in eigen bedje te houden, maar als hij gewoon bezig blijft met huilen en woelen komt hij lekker tussen ons in. Nu is hij weer beter en ligt weer in zijn eigen bedje.

Wij hebben een 140X200 bed en zoon neemt alle ruimte in beslag (mijn vriend en ik liggen beide op het randje van het bed en meneer ligt languit in het midden). Wij zeggen steeds "pfff, blij als hij weer in eigen bed slaapt", maar stiekem vind ik het wel erg lekker om 's morgens wakker te worden met mijn twee mannen naast mij...

Deel Deze Pagina