Kan een kind 2x last hebben van bijwerkingen bmr prik?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sannie1981, 15 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,
    Vorige week heb ik in dit forum gemeld dat ons meisje hoge koorts had, diarree en daarna vlekjes over haar lichaam en dat ik twijfelde of dit van de bmr prik kwam, aangezien het de dag erna al begon. Bij de bmr prik geven ze juist aan dat klachten pas na vijf tot twaalf dagen komen.
    Ik ben dus vorige week toch even langs de huisarts geweest. Ook hij vond het wat vreemd dat het al de inenting zou zijn,maar verwachtte het toch wel , gezien de klachten precies de bijwerkingen van de inenting waren.
    Nu zijn we 1,5 week verder n nu beginnen de klachten opnieuw.gelukkig geen hoge koorts,maar wel diarree en. Beginnende vlekjes, bultjes in gezicht, nek en romp.

Kan het zijn dat de inenting nu voor de tweede keer zijn bijwerkingen geeft?
    Of moet ik aan iets anders denken? Bijvoorbeeld waterpokken?

Dat laatste hoop ik echt van niet,want we vertrekken aanstaande maandag op vakantie. Een vakantie waar we zo aan toe zijn,aangezien we een zeer herig jaar achter de rug hebben. Onze dochter heeft nm een ernstige heupafwijking en is meer in het ziekenhuis geweest dan thuis.

Liefs sannie

2. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Zou zomaar kunnen. Wat je noemt zijn wel typische verschijnselen van de BMR. Onze dochter kreeg ook de BMR vlak voordat we op vakantie gingen en ook de rode pukkeltjes. Maar deze trokken gelukkig snel weg toen we eenmaal in de Turkse zon zaten. Ik denk niet dat het waterpokken zijn.

Deel Deze Pagina