Hey meiden, Mijn knulletje is al een paar weken van slag. Hij kan zichzelf slecht zelf vermaken en zit het liefste bij je. Ook wordt hij na een half uur best chagrijnig en is best snel humeurig. Ik denk niet dat ie wat mankeert want hij is pas nog naar de osteopaat geweest en volgens mij krijgt ie ook nog geen tandjes. Wie herkent dit want ik wordt hier wel een beetje moedeloos van...
Kan best sprongetje zijn natuurlijk. Wat ik doe eigenlijk altijd, is een strak ritme aanhouden, is voor ons beiden het prettigst, want als hij in een sprong zit is herkenbaarheid natuurlijk fijn. Mijn dag probeer ik redelijk hetzelfde te houden: opstaan eten, spelen, wandelen met de hond, slapen eten spelen enz.. ALs het spelen niet meer lukte, omdat hij huilerig was, ging ik iets anders met hem doen, met hem op de bank zitten en daar hem laten spelen met iets heel anders. Iets wat hij nog niet zo goed kende als pollepels, een stuk inpakpapier, keukenrol. Dat is dan zo anders, dat hij weer heel enthousiast werd en weer even alleen kon spelen. Verder gek doen en liedjes zingen. Als er echt geen land mee te bezeilen valt, dan zit er maar een ding op en dat is lekker wandelen met hem. Is ook goed voor ons beiden en dan is het verder maar afwachten tot de zon weer gaat schijnen voor hem en hij weer zijn vrolijke zelf is!
He onze mannetjes zijn even oud en ook hier heeft hij daar al een tijdje last van Heb hem zelfs een keer bij het kdv opgehaald omdat ze hem niet wisten te troosten terwijl ie eigenlijk ontzettend makkelijk is!
Hey meiden, Leuk Merleq dat onze zoontje even oud zijn! Heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik vind het sprongetje wel heel erg lang duren hoor. Overdag slaapt ie gelukkig wel meer dan eerst en vannacht heeft ie opeens doorgeslapen. Hopelijk zit ik aan het eind van het sprongetje. Ik zit de hele dag te piekeren of ie misschien niet iets mankeert maar ik zou niet weten wat. Nog meer meiden in deze situatie?