Mijn dochter heeft binnenkort een nieuwe speen nodig. Maar welke moet ik nu hebben? Bibi, dilfrax, avent? Ze heeft nu een speen die aan 2 kanten hetzelfde is en is 5 maanden oud. Graag jullie reacties.
Welke ze het fijnst vindt Het maakt eigenlijk niet uit. Wij hebben Avent speentjes, die bevallen hier het best.
Jep, idd wat je dochter wil. Mijn zoontje accepteerd alleen de MAM spenen, ook al lijken de aventspenen er helemaal op, vind hij van de avent het schiltje vervelend/zwaar en laat hem telkens vallen. Alle andere spenen neemt ie niet eens aan hahahaha.
Wat je dochtertje fijn vind.. Ons zoontje had de eerste maand Difrax maar toen merkten wij dat hij die speen uitgooide en onrustig in slaap viel. Dus toen de Bibi speen geprobeerd en die wou hij veel liever, sindsdien heeft hij Bibi. Even uit proberen dus..
Wat ze zelf het prettigst vind. Onze zoon accepteert alleen de MAM spenen. Avent spenen (die er toch heel veel op lijken) moet hij niet. Laat hij uit zijn mond vallen. Andere merken moet hij ook niet. Speelt hij alleen mee, en verder niks.
Ik zou het bij hetzelfde merk houden als je dochter nu heeft. Hier vanaf dag 1 een Bibi speentje en dat is zo gebleven. Andere spenen worden gelijk weggesmeten!