Mijn jongste van 8,5 maand is heel dunnetjes. Zo anders in vergelijking met de oudste, die echt een boedha baby was. Maar zelfs voor hem vond ik de broeken vaak te wijd. Dus nu is het al helemaal hopeloos... P. zit nu qua shirts in maat 80 (moet de mouwen nog wel omslaan, maar 74 werd echt te kort) en qua broeken nog in maat 68. Maatje 68 is qua breedte goed, maar zijn broekspijpen zijn veel te kort! Het ziet er niet uit... Dus help, wie weet welke broekjes smal zijn?
ik heb ze van zara broekjes van nono zijn ook smal maar daar hangt een prijskaartje aan. hier ook een lang dun mannetje het is af en toe een drama om broekjes tevinden die knap zitten.
Imps en Elfs Zara heeft ook wel mooie broekjes, maar denk dat de pijpen daar wel wat korter zullen zijn. Prijsjes vallen mee! Collection - Baby boy (3-36 months) - Kids - ZARA Netherlands
Thanks! Ik ga eens bij Zara shoppen. Imps & Elfs is wel duur vind ik, maar misschien dat het voor de broekjes toch maar moet.
Ja Imps en Elfs is duur. Heb ook maar 1 broekje gehad;deze zat goed en bleef lang mooi. Nu dus Zara en H&M. Zijn proporties/verhoudingen zijn nu weer 'normaal'. Ik heb dus geen problemen meer met kledingmaten. Misschien dat P uiteindelijk ook zal veranderen qua bouw.
Ik vind bijna alle broekjes smal vallen Ons zoontje is best aan de forse kant en toevallig heb ik afgelopen week een hele bestelling van kleertjes.com ontvangen met een aantal verschillende merken. Wat niet pastte en te smal viel voor hem was: noppies, bfc, nono, S&D.
petit filou zit ook lekker voor smalle kindjes, is ook wel prijzig maar je merkt het verschil van kwaliteit en pasvorm echt wel. Nu ook bij hema jeansbroekjes gekocht met smalle pijpjes en in de taille verstelbaar.
ik heb vandaag bij henk ter hoor een lang smal broekje gekocht(jongens model). mijn dochter is smal(breete past 56/62 nog) qua lengte word 68 nu soms te kort. dit is maat 68 en qua lengte te lang maar qua brete past hij redelijk. ze hebben wel vaker smalle broekjes.
Mijn ervaring is dat je toch vaak op de duurdere merken uitkomt (zelfde probleem met onze dochter), wat hier goed past: retour vingino BFC Beebielove Petit Filou zara maar is aan de korte kant de skinny jeans van prenatal, hema en noppies gaat ook nog wel redelijk..
Yukl, Aldin is ook heel smal, en elke broek moet ik tot de maximuum voor hem versmallen. Maar de broeken van prenatal (eigen merk) vallen erg mee, die zijn lang en smal. Ook Mexx past ie goed. Daarnaast is het echt zoeken, ik kan voor hem nooit kleren kopen via internet, ik moet het model echt in mijn handen hebben, anders koop ik altijd mis.
Mijn kinderen zijn ook heel smal. Zoonlief kwam pas thuis van de creche in een broekje maat 50, zo smal dus . Zoonlief draagt nu maat 68/74. Broekjes die hem passen: noppies, just small (bij de jola hier), soms heeft de hema weleens een smal model, idem c&a, idem h&m. Maar het blijft heel erg lastig met kopen, veel is gewoon veel te breed. Knoopsgatelastiek is al een plus, maar vaak moet je dat ook te ver aansnoeren waardoor het er nog niet uit ziet.
Ik had vorige week bij de C&A 2 witte zomerbroeken voor hem gekocht voor 3,99. Ze waren 'zo'n raar model' volgens de verkoopster dat ze helemaal niet verkocht werden. Ze zijn dus enorm smal rond de taille en hebben ook nog een riem! Ideaal voor ons mannetje, ik was heel blij, jammer dat ze ze niet in meer kleuren hadden
Hier ook zo'n lang smal ventje (heeft nu maat 62) en ik vind idd ook dat zo'n beetje alle broeken te wijd vallen. Behalve Noppies, BFC, Imps en Elfs (soms in de Outlet wel wat leuks te vinden) en bepaalde modellen van Ducky Beau passen hem goed en daar heb ik dus het e.e.a. van. Maar om nu steeds die dure kleding te kopen voor zo'n kleintje doe je ook niet iedere keer, ik niet tenminste. Dus heb ik vorige eens bij Wibra gekeken en een paar hele leuke broekjes meegenomen die op het oog redelijk smal leken. Een licht spijkerbroekje, erg leuk en stoer met allemaal zakjes en een soort opdruk en een paar 'jogging' broekjes en ja hoor, ze zitten helemaal goed! En dat voor iets van 5,- per stuk... mama blij, papa blij, Dennis blij!
Noppies en de verstelbare spijkerbroekjes van de Hema. Je moet inderdaad de band wel ver aansnoeren maar weet daardoor ook zeker dat het past! Bovendien kosten ze maar 8 euro per stuk en zijn ze erg stevig! Zoonlief heeft in zijn kruipperiode er maar 1 echt versleten!
Hier werken die spijkerbroekjes van de Hema niet echt. Dat aansnoeren gaat nog wel maar staat niet echt mooi onder een wat smaller vallend shirtje. Bovendien zijn de pijpjes van de Hema spijkerbroekjes hier binnen no time te kort en lijken het driekwartbroeken. Jammer want ze zijn inderdaad niet duur. Zo zie je maar hoe verschillend kindjes zijn, zelfs al als baby!
Noppies en hema zijn hier nog te breed. Van hema heb ik inderdaad een skinny model die nog het beste zit, maar ook bij deze broek (maatje 68) zijn de pijpen te kort. Nu kruipt hij dus standaard rond met een broek met te korte pijpen En in de draagdoek showt hij ook altijd blote benen. We hebben 1 zachte broek van imps & elfs en deze zit perfect. De zachte modelletjes zijn nog wel te betalen (tegen de 20 euro als ik goed zoek via internet), maar de spijkerbroekjes zijn al snel minimaal 30 euro (inclusief 50 procent korting!). Dat vind ik eigenlijk wel erg duur, vooral omdat hij er zo snel weer uit zal groeien. Ik zal de andere merken die hier zijn genoemd eens googlen.
Dat probleem heb ik met de oudste. Ik moet bij hem altijd zijn broekspijpen omrollen, nog steeds! En dan nog zitten de broeken wat strak bij zijn buik (en toch zakken ze af hopeloos eigenlijk).
Heb met dochterlief hetzelfde probleem, dus lees ff mee. Hema en H&M is standaard veel te breed en te kort. Noppies af en toe oke, vingino gaat ook beter. Maar de rest?!?! haha.. charmant he, van die blote benen in draagdoek