Hoe bevestig ik in vredesnaam die stomme speelboog? Ik ben al een uur aan het klooien en krijg dat rotding (dit is de gecensureerde versie, ik wil iets veel lelijkers zeggen) er niet aan!! Wie is het gelukt??
Het is mij gelukt, was wel beetje pielen. Volgens mij eerst onderaan erom gedaan en dan om de bovenrand geklemd. Wel zonder hoes trouwens, die kreeg ik er ook niet tussen dan was het te dik.
Gewoon heel hard door duwen was hier gelukt. Gewoon om de zijrand en gewoon over de hoes. Was wel bang dat ik het zou breken maar dat gebeurde gelukkig niet.
Ik heb er ook flink wat agressie overheen gegooid na tig pogingen, maar ook dat werkte niet.. manlief daarentegen deed het in 1 keer... misschien was het juist zijn engelengeduld en net dat beetje extra kracht? Anyway, hihihi zoals ik hier al verder lees.. het ligt niet aan ons als er zo veel mensen gedoe met dat kreng hebben/hadden.
Haha ik ben het ook steeds aan het proberen wat een rot ding.. ga het vandaag maar weer is proberen en anders aan manlief vragen haha
met hoes is het inderdaad een drama. Beetje jammer dat ze daar niet iets op bedenken. Maar hier is het uiteindelijk ook gelukt over de hoes heen.
Hij zit! Het heeft me een jaar van m'n leven gekost, maar hij zit. Bruut geweld heeft overwonnen . Mijn jongste zit er nu heerlijk in te spelen met z'n rammel-octopus.