Wij zijn een weekendje weg en lekker aan het tobben met onze kleine. Eergisteren begon het. Ik dacht overprikkeld door de reis en toch wat meer meenemen overal naartoe dan normaal. Ze heeft zo gehuild 😢. Wilde niet slapen en erg onrustig. Gisteren heel de dag in het huisje gebleven, maar blijft zo onrustig. Ze heeft ook behoorlijk veel dunne luiers en nu ga ik eerder denken aan een soort buikgriepje. Ook zoveel kramp erbij. Ik vind het zo zielig en weet even niet meer wat we moeten doen. Ben allang blij dat we vandaag weer naar huis gaan. Toch maak ik me best wel zorgen. Is dit gevaarlijk voor Eem baby'tje van 8 weken en wat zouden we evt kunnen doen?
Wat vervelend en wat zielig voor je dochtertje. Als kinderen nog zo jong zijn kan een buikgriepje wel gevaarlijk zijn omdat ze veel makkelijker uitdrogen. Uit je berichtje begrijp ik dat de ontlasting wel echt anders en vaker komt dan normaal? Als ze vaak dunne ontlasting heeft zou ik langs de huisartsenpost gaan. De huisarts kan ook naar andere tekenen van uitdroging kijken dan alleen de plasluiers (die zijn moeilijk te zien met dunne ontlasting). En vaker drinken aan blijven bieden, als ze minder uit de fles (of borst) drinkt. Maar vooraL: met zo'n kleintje kan je beter een keer teveel naar de huisartsenpost gaan dan te weinig. Succes!
We zijn idd naar de hap geweest. Wat de dokter vermoedt, is toch dat de onrust haar zo van streek heeft gemaakt. Weer een kindje van de RRR. Nu lekker weer thuis en alles weer volgens streng regime.
Succes met de RRR nu jullie terug zijn. Hopelijk is ze snel weer de oude. Toch goed dat jullie wel zijn gegaan!