Het duurt nog even, maar ik ben alvast aan t rondkijken voor een cadeau voor haar 2e verjaardag. Ik twijfel tussen een keukentje en een poppenhuis.. wat denken jullie? Of zal ze voor beide nog te jong zijn?? Andere suggesties zijn ook welkom!
ja ik denk eerlijk gezegd dat t keukentje geschikter is voor die leeftijd en het poppenhuis evt voor vanaf een jaar of 3.. bedankt in ieder geval!
Mag ik vragen waar je die keuken gezien hebt? Ik vind m ook wel erg leuk en onze dochter wordt ook over 3,5 maand 2 jaar en vind m erg leuk!
Zijn beide van janod. Wel veel prijsverschil op internet. Ik heb m op z'n goedkoopst voor 135 euro gezien. Duur maar als ik kijk dat die van Ikea al 100 euro is betaal ik graag 35 euro meer voor wen keukentje dat in mijn ogen heel wat mooier en beter afgewerkt is.
poppenhuis is ze denk ik nog te jong voor, keuken is idd beter geschikt, ik ga een nieuw keukentje kopen met kerst dan is ze ook net 2 geweest. Ik heb hier nu een kleiner keukentje staan maar die vind ze niet zo heel erg interessant helaas...
wij gaan ook voor een keukentje, A speelt er al tijden mee op de creche. We hebben al een soort van poppenhuisjes van LP, daar kan ze voorlopig wel mee vooruit.
wij hebben een keuken (karwei 35 euro) en een houten poppenhuis (gratis valuewait ) voor de jongens staan en als ik kijk waar Lise nu mee begint te spelen, dan is dat echt heel veel de keuken, maar ook wel het poppenhuis. En zij is pas 16 maanden. ik denk dat ze met 2 jaar beide wel erg leuk vind.