help baby amper een likje van een ijsje en nu overgeven

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ikdus, 20 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aeve

Aeve Actief lid

30 okt 2012
    305
    0
    0
    U.S.A.
    Wij geven ook niets ongezonds hoor, nog lang niet. Nergens voor nodig.

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Van 1 likje word je kindje echt niet ziek hoor! Dus je een slechte moeder voelen is flauwekul.

Er heerst van alles, dus misschien wel een griepje.

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.247
    16.627
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Zijn jullie de nacht een beetje doorgekomen??.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wat betreft koemelkproducten wordt aangeraden te starten met yoghurt (doordat dat een zuur melkproduct is, is dat beter verteerbaar dan de zoete melkproducten) en pas als dat goed gaat, gewone melkproducten, waar ijs dus ook onder valt.
    Daarnaast is ijs nogal vet en bevat heel veel suiker, dus het is nogal zwaar verteerbaar en dus niet bijzonder geschikt voor darmpjes van baby's... :(

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Anouk, we zijn redelijk de nacht door gekomen ze heeft een paar keer lopen kokhalzen en een mondje terug gegeven maarja haar maagje is leeg.
    Ze werd om half 7 wakker en heb ik 90 cc of minder gegegeven en die heeft ze voor meer dan de helft nog in haar buikje.

En tot nu toe verder geen honger of iets. Terwijl ze het normaal allang uit zou schreeuwen van de honger. Ga haar zo weer een beetje geven. Gelukkig nog steeds alert vrolijk en druk. Hopelijk slaapt ze vanmiddag nog flink wat uren.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    eeeehm schadelijk weet ik niet... maar je wilt je kindje op deze leeftijd toch aan pure smaken laten wennen. Groente en fruit en dat soort dingen. En toch niet aan troep zoals ijs?

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nou spugen is ingeruild voor diaree en ze voelt wat warmer aan. Zo maar kijken of ze koorts/verhoging heeft.

8. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Klinkt echt als een buikvirusje. Zolang ze vrolijk/alert is, plasluiers heeft en je er af en toe wat water in krijgt zal het wel goed komen. Grote kans dat ze morgen al weer wat fitter is. Veel beterschap met je kleine uk!

9. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Dan ben ik wel echt een überslechte moeder, want met 6 maanden kreeg hij wel vaker likjes van vanalles.
    Slagroom, ijsje etc. Geen problemen mee gehad overigens.
    Is nu nog steeds een uitmuntende eter.

Maar beterschap met je meisje, hoop dat ze weer snel opknapt. Buikvirusjes zijn altijd balen.

10. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Er heerst ook buikgriep overal. Hebben we hier ook gehad. Wij allemmal. De oudste is er 7-11 mee begonnen een dag later de jongste en toen wij ook. Wij zijn inmiddels weer hersteld en de oudste ook. De jongste begint nu iets op te knappen. Dus met hem zijn we nu bijna 2 weken bezog met buikgriep.

11. Nescio

Nescio Niet meer actief

Zo te lezen is het echt een buikgriepje. Heel veel beterschap voor je meisje en je echt niet schuldig voelen hoor. Die kleintjes zijn zo snel en ze heeft er maar een piepklein beetje van gehad.

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Inderdaad buikgriep, ze heeft nu alweer sinds kwart voor 1 niet gedronken. Verschrikkelijk is dit, geef het maar aan mij pff.

13. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)

Wij niet zelf hoor. Maar als hij bij opa en oma is/was gaf opa hem altijd een hapje vla of iets dergelijks. Ik kon altijd meteen merken wanneer hij dit gehad had, want dan daarna moest hij altijd spugen.
    Ook al zeiden we dat hij het niet mocht.

14. wanna be a mama

wanna be a mama Bekend lid

16 mei 2011
    728
    1
    16
    ja natuurlijk. mijn zoontje krijgt ook gewoon zn portie vers fruit en groente, maar wilde gewoon weten of het schadelijk is... hij krijgt het hier normaal ook niet hoor.

15. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    je bent geen slechte moeder hoor.
    en ook hier een manneke dat alles in zijn mond doet en ik geef het hem dan ook wel. hij heeft al een likje ijs, slagroom, en kwarktaart op.

ik denk ook gewoon puur toeval.
    gat het nu al beter??

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Met spugen wel.
    3x diarree gehad vandaag
    En pas 300cc melk op en kwart voor 1 was haar laatste fles 100 cc.
    Dus gaat niet echt. Ze slaapt al sinds 5 u.

17. Nescio

Nescio Niet meer actief

Houd haar goed in de gaten, die kleintjes drogen enorm snel uit. Heb je al met de ha gebeld? Als ze zo weinig drinken met diarree moet je echt uitkijken.

gebakje, oei dat is wel irritant ja. Het zijn altijd de grootouders die zo graag van alles willen 'voeren' heb ik het idee. Maar als een kindje daar erg op reageert, doe je het toch niet meer? Ik snap dat niet.

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ja we waren daar vanmiddag toen was ze nog alert en vrolijk. Daarna is ze gaan slapen. Ze heeft net weer 120cc gedronken gelukkig. Dus dat zal er later wel weer uitkomen met diarree.

Deel Deze Pagina