Hoi, We hébben een box in de woonkamer. Onze kleine van een half jaar ligt er af en toe in. Ook vaak gewoon op een kleedje in de woonkamer of in zijn ligstoel of bij ons op de bank. Alleen is de box een enorme sta in de weg... Hoelang gebruiken jullie de box? Alvast bedankt
Amper gebruikt. Was 1 van de dingen die overbodig bleken te zijn. Tot 11 maanden laten staan uit gemakzucht, je kon er zoveel zooi in kwijt, haha. Ik zou m dus weghalen in jouw geval.
Dit scheelt mij typen . Mijn zoontje gilde alsof hij geslacht werd als ik hem erin zette ook. Ik heb hem vooral als speelgoed dump plek laten staan maar was blij dat weg was. Nu staat hij er wel weer, ik benieuwd voor hoe lang. Hij gaat nu wel eerder weg als we hem niet gebruiken.
Nauwelijks nog gebruikt na zes maand. Beide kinderen waren erg actief, de box limiteerde hun oefenterrein te erg dus gingen ze op de grond. De paar keren dat ze er toch nog in zaten, resulteerde meestal in pijnlijke situaties zoals knel zitten tussen de spijlen of keihard tegen een rand knallen als ze oefenden met rechtstaan. Onding, zo'n box.
Dochter hier tot 18 mnd geregeld ff ingezet. Sinds de zomervakantie drie keer gebruikt ivm werkzaamheden in en rond de woning. Net op t punt dat ik zei dat ie wel weg kon bleek ik zwanger, nou laat dan maar staan. Dan kieper ik daar voorlopig wel ff dr speelgoed in als ze naar bed is.
Met 7 maanden de deur uit gedaan. De jongste lag altijd op de grond. Bij een volgende komt ie er waarschijnlijk helemaal niet.
Rond de 12 maanden gebruikten we de box alleen maar als opslagplaats voor het speelgoed. Toen had ie dus weggekund. Maar omdat we bezig waren voor een 2e kindje lieten we hem staan. Op gegeven moment wel de box weg gehaald.
Hier juist erg lang gebruikt. Ruim 2,5 jaar. Ze speelden er heerlijk in, hun eigen plekje, en ik kon even mn gang gaan. Ik vond het ook altijd erg gezellig staan, dus kan niet wachten tot hij er weer staat en dat met een ontzettende kleine woonkamer, Haha
Hier juist weer heel lang gebruikt. Hij staat al sinds de eerste is geboren Ik vind het handig als ik ga koken bij dreumesen. En als ik met een van de oudere kindjes in een andere kamer bezig ben gaat de baby sowieso in de box. Ik laat haar niet alleen op de grond liggen omdat we een hond hebben. Ze is heel lief hoor, maar toch.
Toevallig gaat mijn vriend hem vandaag opruimen. Weinig gebruikt .. ik zou even kijken naar de behoefte van je kindje. Ik weet dat sommige baby's en jonge kinderen graag nog in de box zitten. Het geeft ze een geborgen gevoel. Om die reden had ik hem ook nog even laten staan. Voor de zekerheid.. Voor het moment dat ze het wel prettig zou gaan vinden. Maar dat moment kwam nooit haha.... Dus weg ermee!
Nou eigenlijk kom hij met een half jaar al weg. Iedereen verklaarde ons ook voor gek dat ze er nooit in zat. Ze wilde er nooit in en dat geborgen gevoel heeft ze nooit gehad daar.
Eerste half jaar regelmatig gebruikt voor slapen en spelen daarna nog nauwelijks. Bij 11 maanden opgeruimd en verkocht
Niet gebruikt hij wou er niet in dus werd het een speelgoed bak als ik naar een andere kamer ging nam ik hem mee en in de keuken zat die in een wipstoel loopstoel of zijn hogen stoel met wat te eten , Dus als je hem weg wil hebben gewoon wegdoen
Hier met de oudste met 11 maanden weggedaan en bij dochter met 12 maand. In beide gevallen toen we de kerstboom gingen opzetten. (vorige week weggedaan) Ik gebruikte hem de afgelopen maanden max 1 keer per week. als ik naar boven ga neem ik haar mee. Soms spelend op kamer van oudste, soms ff in bed. Ik heb hem nog niet gemist. Al klimt ze overaaaalll bovenop. En uit de kinderstoel (gisteren maar tuigje besteld)
De oudste 2,5 jaar. Zodra hij kon klom hij er zelf in. Hij vond er rust en het was echt zijn plekje. De middelste was er geen fan van en zat er nauwelijks in. Omdat de box opgegeten is staat er een ledikant i.p.v. box. Ik vermoed dat hij blijft staan tot de middag dutjes voorbij zijn.
Hier beide keren rond de 14 maanden. De oudste zat er vrijwel nooit meer in en had het rijk toen nog voor zich alleen dus vond het toen overbodig worden. De jongste zat er nog regelmatig in voor ze het ziekenhuis in ging, maar door lange ziekenhuisopname hebben we 'm maar opgeruimd. Inmiddels zou ze er ook echt niet meer in gaan. Ze is het liefst de hele dag bij me in de buurt, als ik even m'n handen vrij moet hebben dan zet ik d'r in de kinderstoel. Boven kruipt ze overal achter me aan of gaat op de kamer van d'r broer spelen.
Hier zit de jongste van 17 maanden er nog dagelijks in zowel voor mij als voor hem (zijn plek, zonder dat grote zus alles van hem afpakt) ik vind het dus een heel fijn ding, ondanks de ruimte die hij inneemt.
Dit dus Bij de 2de dachten we oké we zetten hem maar neer want wie weet nou amper gebruikt. Kleine is nu bijna 4 maanden en de box is weg!
Hebben wij met twee katten. Veelal is ze super lief tegen ze, maar op een gegeven moment wordt ze baldadig en dan wordt t link met honden speelt dominantie dan weer een extra gevaar, waar katten en kleine kinderen verstikkingsgevaar op de loer ligt (warmste plekje opzoeken in alle lompheid).