Hoi meiden, Ik vraag me af; wat doen jullie met jullie gezinnetje met een baby van +- 6 mnd oud? Dan bedoel ik iets buiten de deur.. Ik kom niet verder als; Wandelen in de buurt/bos/strand Zwemmen. Op visite. Snap dat de optie's beperkt zijn maar soms is even de deur uit met zn 3tjes ook wel leuk dus ik was even benieuwd..
Danique vind het leuk om de eendjes te voeren (nja ik voer en zij kijkt eenden), te picknicken in het bos (wij picknicken, zij op een kleedje in het gras spelen), naar de kinderboerderij te gaan(kippen kijken) en te zwemmen. Ik zou lekker doen wat jullie leuk vinden om te doen, voor een kindje zo jong maakt het volgens mij niet heel veel uit. Ze vindt het al gewoon leuk om in een andere omgeving/de buitenlucht te zijn.
Wij gaan met onze kleine naar sea in scheveningen volgende week. ik kan me zo voorstellen dat het leuk is al die vissen die bewegen.en kleuren...ik kan het natuurlijk fout hebben.misschien vind hij er niets aan.of eng, maar we gaan het in ieder geval proberen.
Dieren thuis, wandelen, spelen in het gras/ zand. Vind het gewoon al fijn als we met zijn 3e bij elkaar kunnen zijn.
Dat willen wij binnenkort ook gaan doen! We waren 2 weken geleden in Blijdorp met Danique en ons neefje van 2,5jaar. In Oceanium heeft ze haar ogen uitgekeken (en neefje ook trouwens ) en hier thuis zit ze ook regelmatig in de wipstoel voor het aquarium te relaxen. Over een tijdje dus maar naar sealife