Mn dochter heeft sinds vanmiddag hele stinkende ontlasting met veel slijm ertussen. Tis breiig met stukjes en slijmdraden ( excuse me voor de ranzige details ) Nu 2 poepluiers zoals deze gehad. Verder merk ik niks aan haar. Ze heeft geen koorts en volgens mij ook geen krampjes. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Als ik google, lees ik dat er sprake kan zijn van een darmontsteking. Maar zou ik morgen, als ze het nog heeft, de HA moeten bellen? Ik ben niet zo bellerig en ze is er niet ziek bij...
Klinkt inderdaad opvallend. Lijkt mij het meest op de 'tandenluiers' van de oudste maar je dochter is 10 maanden dus die heb je waarschijnlijk al eens gehad? Ja, ik denk dat ik de ha zou bellen en erover zou overleggen met de assistente.
Idd tandjes poep en stinken dat dat doet haha. Ofwel spuitluiers. Niet gaan googlen meid staat meestal alleen de negatieve dingen op.
Tandjes zou heel goed kunnen, ze kauwt de hele tijd op haar vingers. Nu heeft ze er al 3, maar luiers zoals deze heb ik nog niet eerder gehad! Wel de bekende "zure" luiers, maar dit stinkt echt heel anders. En is het normaal dat er slijm tussen zit? Voor tandenpoep bel ik de huisarts niet, haha! Anders kijk ik het een week aan, dan zou het toch wel weg moeten zijn.
Niet alle tandenluiers zijn hetzelfde. Hier had ze soms helemaal geen verschil in ontlasting, en soms hele erge stinkende met slijm. Zolang ze verder niet ziek is, zou ik het gewoon nog even aankijken idd.
Zo zijn de luiers hier ook de laatste dagen: grijze poep en enorm stinkend! En laat er nu net weer een tandje doorkomen en 2 zijn net door! Hier is het dus tandjespoep
@Babyproject: echt nog nooit eerder gezien, ook niet bij mn zoontje! maar als het inderdaad van de tandjes is zal het met ene week wel over moeten zijn. En zo niet kan ik dan altijd nog de HAP bellen. @Sandraske: nope..niet verkouden! @zoe1983: hier niet grijs (ook apart!), maar ik begrijp nu wel dat het met doorkomen van tandjes alle kleuren en geuren en substanties kan hebben *LOL* Ik denk al weken aan nieuwe tandjes want ze heeft ook onwijze luieruitslag, kwijlt veel en kauwt echt overal op. Dus misschien nu dan eindelijk weer iets!!