ik heb gewoon een beveiligingscamera gehaald bij de gamma. Beeld en geluid en het is nog goedkoper ook.
Ik heb op marktplaats voor 10 euro een teddy camera gekocht. (teddybeer met camera in de neus) Geeft helaas alleen overdag beeld maar het geluid is prima. Ik kan zelfs de klok die op haar kamer hangt horen tikken. Groetjes!
Ik zweer bij de camera van Luvion. Stoort nooit, heb perfect beeld, zelfs in t pikkedonker, overdag zelfs met kleur. Beeld is zo goed dat ik zelfs kan zien of onze kleine zijn speentje heeft. Ik heb 2 kleintjes en dus ook 2 camera's op 1 monitor. (kunnen er 4 op). Ik heb lang gezocht na een goede, zoveel slechte ervaringen gelezen over de bekende merken, durfde het niet aan om mijn geld daar aan uit te geven. Deze is wel duurder, maar 100% goed. Koste iets van 200 euro voor 1 monitor en 1 camera. Later 1 camera erbij gekocht voor 100 euro. Mocht je deze kopen, bestel er dan meteen een extra lader (was 15 of 19 euro) bij, scheelt je weer verzendkosten, je hebt m echt nodig (of je moet steeds de lader mee slepen) Zo'n camera vreet energie en de accu houdt t maar een paar uurtjes vol. Ik heb dus een lader bij mn bed en 1 beneden staan. Ik vind de camera ook ideaal bij ons dochtertje van bijna 2,5 die in een peuterbedje slaapt, als ze dan eruit komt kan ik snel naar haar toe voordat ze ons zoontje (8 mnd) wakker gegild heeft op de gang. De sterkte kun je zelf instellen, als ik m heel gevoelig zet kan ik zelfs hun ademhaling horen.
Ik gebruik ook de Luvion Platinum. Ben er erg tevreden mee, super kwaliteit, ook als het pikkedonker is. De accu van de ouderunit doet het inderdaad niet lang maar ik heb 'm in de woonkamer standaard in de lader staan.
Ik heb ook een beveiligingscamera van de Gamma... echter kan ik deze niet aanzetten want dan kan ik meteen zelf niet meer op internet :S