Ik had vroeger een soort van springveer voor aan het plafond. Dan kan de baby erin en dan lekker op en neer wippen. Weet iemand of die dingen nog te koop zijn en waar? Alvast bedankt! Groetjes!
Was die echt voor aan het plafond, of voor aan de deurpost? Die hadden wij namelijk... Maar heb dus zelf ook bedacht laatst dat ik dat wel grappig zou vinden, (we hebben hier mooi de ruimte om dat te doen in de deurpost van de kamer naar de keuken: zit geen deur in en staat niets in de weg om lekker te kunnen schommelen). Ik lees dus ff mee... maar bedenk me ook al: zou je het niet kunnen vinden op marktplaats? Hoe zou zo'n ding heten, een babyschommel?
Ik heb er 14 jaar geleden één aan mijn peetkindje gegeven en dat heette een "hop skip jumper". Ik heb die naam altijd onthouden omdat ik het zo'n geinig ding vond. Ben er laatst nog naar gaan zoeken op internet....kom er niet veel meer tegen. Wel op ebay en dan de engelse. Ik geloof wel dat ze tegenwoordig niet blij meer zijn met deze dingen ivm de heupjes....ach ja...
Ik heb een hangwiegje van wiegje.nl die hangt ook aan een veer, volgens mij kun je ze daar ook los bestellen, maar goed er hangt dan niks aan dus weet niet of je daar wat aan hebt , deze hang je trouwens aan een schommelhaak aan het plafond.
wij hebben er eentje gekocht voor noah zijn verjaardag (hij is klein dus kan er lang in), hij vind het geweldig!!!!!! Je kunt het ding in de deurpost hangen met een veilig systeem, hij kan echt hard op en neer en het blijft op dezelfde plek geklemd! Heel lief, met een teigetje kopje en staartje. Gekocht bij baby walz! Bouncer "Winnie de Poeh" - bij baby-walz online bestellen!- baby-walz - Al het goede voor mijn baby
Als je op marktplaats babyschommel intypt, krijg je een advertentie waar je die teigetjeschommel voor 45 euro kunt krijgen... scheelt toch weer 5 euro
Ik heb er nooit eentje gekocht omdat het niet goed voor de heupen/beentjes van een baby "schijnt" te zijn! Maar goed een ieder moet het zelf weten natuurlijk Mirre